KudoZ home » French to Dutch » Tech/Engineering

enrobage - enrobeur

Dutch translation: voor en na isolatie/bekleding


11:43 Mar 12, 2002
French to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
French term or phrase: enrobage - enrobeur
context: aaanleg gasleidingen

les soudures que nous réalisons vont être scrupuleusement radiographiées avant et après leur enrobage.


les soudeurs et les enrobeurs.


weet iemand voor mij de exacte nederlandse term?

merci Bram
Bram Poldervaart
Dutch translation:voor en na isolatie/bekleding
Explanation:
http://www.douw-infra-consultancy.com/hogedruk_gasleidingen....

http://www.rva.nl/rva_bin/i088-scn.pdf
blz 1, punt 2
Selected response from:

xuomil
Netherlands
Grading comment
Dank je. Ik heb inderdaad isolatie gebruikt, groet Bram
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4voor en na isolatie/bekledingxuomil
4ommantelingKarel Theys


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ommanteling


Explanation:
Standaard F-N Technisch Wordenboek (Voutquenne)

Karel Theys
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 121

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
voor en na isolatie/bekleding


Explanation:
http://www.douw-infra-consultancy.com/hogedruk_gasleidingen....

http://www.rva.nl/rva_bin/i088-scn.pdf
blz 1, punt 2

xuomil
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 297
Grading comment
Dank je. Ik heb inderdaad isolatie gebruikt, groet Bram