KudoZ home » French to Dutch » Tech/Engineering

n'en devient que

Dutch translation: zijn beschikbaarheid wordt alleen groter

08:47 Jan 17, 2003
French to Dutch translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
French term or phrase: n'en devient que
Du coup, sa disponibilité n'en devient que plus grande.
Kaat
Dutch translation:zijn beschikbaarheid wordt alleen groter
Explanation:
is volgens mij de betekenis

Succes,

Serge L.
Selected response from:

Serge L
Grading comment
Hartelijk dank.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5zijn beschikbaarheid wordt alleen groter
Serge L
4 +1zijn/haar beschikbaarheid wordt er alleen maar groter op
xxxSophia Berka
4 -1zijn beschikbaarheid breidt daarom niet uit
Els Peleman


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
zijn beschikbaarheid breidt daarom niet uit


Explanation:
wordt daarom/daardoor niet groter.

Els Peleman
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 74

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Peter Leistra: breidt daarom uit
2 hrs
  -> Inderdaad, sorry.

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
zijn beschikbaarheid wordt alleen groter


Explanation:
is volgens mij de betekenis

Succes,

Serge L.


    ervaring
Serge L
PRO pts in pair: 520
Grading comment
Hartelijk dank.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Linda Ferwerda: wordt er alleen maar groter op
5 mins
  -> klinkt inderdaad beter, bedankt!

agree  Marco Vrieling
7 mins
  -> Bedankt Marco!

agree  Peter Leistra
2 hrs

agree  Els Peleman: beetje snel geweest bij mijn eigen antwoord, sorry :)
2 hrs

agree  Benny Raemaekers
2 hrs
  -> Bedankt allemaal!

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zijn/haar beschikbaarheid wordt er alleen maar groter op


Explanation:
Volgens mij is het net het tegenovergestelde:-)
volgens het woordenboek (VD) ook, maar ik vind het wel gek om het tegengestelde van iemand anders te beweren...


--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-17 09:15:12 (GMT)
--------------------------------------------------

Ja zie je wel: Serge zegt het ook

xxxSophia Berka
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 2

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Benny Raemaekers
2 hrs