KudoZ home » French to Dutch » Tech/Engineering

guillemin

Dutch translation: Guillemin


15:35 Jan 29, 2003
French to Dutch translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
French term or phrase: guillemin
un embout ...guillemin
An Debacker
Dutch translation:Guillemin
Explanation:
Veel spreekt ervoor, dat deze adapter / deze koppeling in alle talen zo genoemd wordt (2 van de 3 referenties zijn wel in't Engels).

Groeten,

Nikolaus


http://www.scan-water.com/pages/02(c)_transport.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-29 16:16:37 (GMT)
--------------------------------------------------

nog een degelijke referentie voor de Guillemin-koppelingen:
http://www.longinservice.be/rotselaar/ld_guillemin.htm
Selected response from:

Elisabeth Ghysels
Grading comment
Hartelijk dank voor de snelle info, daar technische woorden
en vertalingen soms moeilijk terug te vinden zijn in de Vandale
woordenboeken.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Guillemin
Elisabeth Ghysels
5Guillemin
Gerard de Noord


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Guillemin


Explanation:
Veel spreekt ervoor, dat deze adapter / deze koppeling in alle talen zo genoemd wordt (2 van de 3 referenties zijn wel in't Engels).

Groeten,

Nikolaus


http://www.scan-water.com/pages/02(c)_transport.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-29 16:16:37 (GMT)
--------------------------------------------------

nog een degelijke referentie voor de Guillemin-koppelingen:
http://www.longinservice.be/rotselaar/ld_guillemin.htm


    Reference: http://www.eriks.com/english/SITE/PDF/nederl/Slangkoppelinge...
    Reference: http://www.alligator.nl/french.htm
Elisabeth Ghysels
PRO pts in pair: 55
Grading comment
Hartelijk dank voor de snelle info, daar technische woorden
en vertalingen soms moeilijk terug te vinden zijn in de Vandale
woordenboeken.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gerard de Noord
9 mins

agree  Peter Leistra
2 hrs

38 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Guillemin


Explanation:
Guillemin-koppeling. Zie ook 'raccord Guillemin' in Google.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-29 16:22:16 (GMT)
--------------------------------------------------

Zie ook http://www.longinservice.be/rotselaar/ld_guillemin.htm voor een beschrijving met foto.

Gerard de Noord
France
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 527