KudoZ home » French to Dutch » Tech/Engineering

serveur vocale

Dutch translation: voice server


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:serveur vocale
Dutch translation:voice server
Entered by: Ellie Lormans

11:40 Jan 30, 2003
French to Dutch translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
French term or phrase: serveur vocale
Telecommunicatie:
als een bepaald telefoonnummer wordt ingetoetst, wordt de telefoon beantwoord door een 'vocale server' (Belgisch). Hoe noement we een "serveur vocale" ook al weer in het Nederlands?
Ellie Lormans
Netherlands
voice server
Explanation:
Net als altijd volgen de nederlanders klakkeloos het Engels.
Dus wordt het dan "voice server"

Zie de links hieronder

Mvg Marco
Selected response from:

Marco Vrieling
Grading comment
Hartelijk bedankt! Ik heb "voice server" gebruikt in mijn vertaling.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2antwoordapparat
lien
4 +3voice server
Marco Vrieling


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
voice server


Explanation:
Net als altijd volgen de nederlanders klakkeloos het Engels.
Dus wordt het dan "voice server"

Zie de links hieronder

Mvg Marco


    Reference: http://www.b-ware.nl/nl/technical/TAProjecten.php
    Reference: http://www.southlake.nl/voicenet.htm
Marco Vrieling
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 65
Grading comment
Hartelijk bedankt! Ik heb "voice server" gebruikt in mijn vertaling.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Peter Leistra
1 hr
  -> Dankje Peter

agree  Linda Ferwerda
2 hrs
  -> Bedankt Linda

agree  Quark
9 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
antwoordapparat


Explanation:
********

lien
Netherlands
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tea Fledderus: apparaat (dubbel a)
1 day 8 hrs
  -> sorry, typefout

agree  Satie
2 days 21 hrs