KudoZ home » French to Dutch » Tech/Engineering

collier

Dutch translation: beugels, klemmen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:colliers (techn)
Dutch translation:beugels, klemmen

07:47 Mar 31, 2003
French to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering / elektrotechnische materialen
French term or phrase: collier
Outillage, lampes et colliers

(Gereedschap, lampen en .....?)
Myriam van Gils
beugel, kraag, opsluitring, halsbeugel, mof, buisklem
Explanation:
veel mogelijkheden volgens Eurodict

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-31 07:57:27 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.technag.nl/catalogus/catalogus_v!.html

Daar vind je ze ook allemaal terug

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-31 07:57:57 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.technag.nl/catalogus/catalogus_v!.html

Daar vind je ze ook allemaal terug
Selected response from:

AAAmedical
Belgium
Grading comment
heel erg bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2beugel, kraag, opsluitring, halsbeugel, mof, buisklem
AAAmedical
5klemmenTony Vandenborn


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
klemmen


Explanation:
M.i. worden hier klemmen bedoeld, bvb. voor het hechten van buizen en kabels tegen een wand.

Tony Vandenborn
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 133

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
beugel, kraag, opsluitring, halsbeugel, mof, buisklem


Explanation:
veel mogelijkheden volgens Eurodict

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-31 07:57:27 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.technag.nl/catalogus/catalogus_v!.html

Daar vind je ze ook allemaal terug

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-31 07:57:57 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.technag.nl/catalogus/catalogus_v!.html

Daar vind je ze ook allemaal terug


    Eurodict
AAAmedical
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 162
Grading comment
heel erg bedankt!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Els Peleman
32 mins
  -> dank je

agree  Tea Fledderus
2 hrs
  -> dank je