KudoZ home » French to Dutch » Tech/Engineering

cote

Dutch translation: waarde, maat, afstand


11:25 Dec 6, 2003
French to Dutch translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
French term or phrase: cote
Handleiding van software om te werken met een graveermachine: "Exploitez cette fonction pour mesurer une distance et générer simultanément la cote correspondante en tant qu'objet à graver."
Robert Hendrickx
Spain
Dutch translation:waarde, maat, afstand
Explanation:
Maar ga zelf even kijken in de Grand dictionnaire terminologique.
Selected response from:

Gerard de Noord
France
Grading comment
Bedankt!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3plaatsingskenmerk
bernadette schumer
2waarde, maat, afstand
Gerard de Noord


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
plaatsingskenmerk


Explanation:
Eurodicautom :

Document 17


Subject Automation - Computer Science - Data Processing - Information Technology (AU)
Documentation - Information (DI)




(1)
TERM cote

Reference NID-ISO



(1)
TERM signatuur

Reference Ing. J. H. de Wijn, NOBIN
(2)
TERM plaatsingskenmerk

Reference Ing. J. H. de Wijn, NOBIN



bernadette schumer
Luxembourg
Native speaker of: French
PRO pts in pair: 250
Grading comment
niets te maken met lokatie, het betreft een soort meting
The asker has declined this answer
Comment: niets te maken met lokatie, het betreft een soort meting

4 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
waarde, maat, afstand


Explanation:
Maar ga zelf even kijken in de Grand dictionnaire terminologique.


    Reference: http://www.oqlf.gouv.qc.ca/ressources/gdt_bdl2.html
Gerard de Noord
France
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 527
Grading comment
Bedankt!