KudoZ home » French to Dutch » Telecom(munications)

Il n'y a pas d'échecs, seulement des leçons à tirer

Dutch translation: Mislukkingen bestaan niet, je kunt er enkel lessen uit trekken


13:22 Nov 27, 2008
French to Dutch translations [PRO]
Marketing - Telecom(munications)
French term or phrase: Il n'y a pas d'échecs, seulement des leçons à tirer
Opnieuw een leuze uit opleidingen voor managers
Alceste
Belgium
Dutch translation:Mislukkingen bestaan niet, je kunt er enkel lessen uit trekken
Explanation:
*
Selected response from:

Katrien De Clercq
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4Mislukkingen bestaan niet, je kunt er enkel lessen uit trekken
Katrien De Clercq
4 +1Problemen bestaan niet; enkel uitdagingen
Caroline de Hartogh BBA
5Al doende leert men
Ingeborg Gonizzi
3Mislukken bestaat niet zolang je er maar van leertBieke Bernaert


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
Mislukkingen bestaan niet, je kunt er enkel lessen uit trekken


Explanation:
*

Katrien De Clercq
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lode Demetter: of: Mislukkingen bestaan niet, er vallen enkel lessen te leren.
1 min
  -> Bedankt, Lode! Er bestaan misschien nog wel creatievere oplossingen...

agree  Carolien de Visser: of: fouten maken is niet erg, als je er maar van leert
7 mins
  -> Bedankt, Carolien!

agree  Sherefedin MUSTAFA
13 mins
  -> Dank je wel!

agree  Jan Willem van Dormolen: In die richting inderdaad.
18 hrs
  -> Dank je wel!

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Mislukken bestaat niet zolang je er maar van leert


Explanation:
of 'als je er maar van leert'.

Bieke Bernaert
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 4

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Problemen bestaan niet; enkel uitdagingen


Explanation:
veel gehoorde kreet

Caroline de Hartogh BBA
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ingeborg Gonizzi: ja inderdaad, héél populair!
18 mins

neutral  Jan Willem van Dormolen: Dit is inderdaad het vaste jargon, maar dekt n.m.b.m. de lading net niet helemaal.
18 hrs

24 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Al doende leert men


Explanation:
Of is dat wel heel kort door de bocht?

Ingeborg Gonizzi
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch