KudoZ home » French to Dutch » Telecom(munications)

berceau d'accueil

Dutch translation: oplaadstation


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:berceau d\'accueil
Dutch translation:oplaadstation
Entered by: Carolien de Visser

19:24 Sep 12, 2011
French to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications) / mobiele telefoons
French term or phrase: berceau d'accueil
berceau d'accueil du mobile.
In een korte beschrijving over beschermingshoezen voor mobiele telefoons, is hier een Nederlandse term voor?
Oplaadstation? misschien, n.a.v. http://www.proz.com/kudoz/english_to_french/electronics_elec...
ik ben niet zo thuis in de mobiele hoek...
Carolien de Visser
France
oplaadstation
Explanation:
Battery cradle of docking cradle. Alleen hebben wij daar geen mooi woord voor.
Selected response from:

Akke Wagenaar
Senegal
Grading comment
Beide antwoorden zijn bruikbaar dus ik geef de punten dan maar aan de snelste...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4oplaadstation
Akke Wagenaar
3laadstation
Odette Jonkers


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
oplaadstation


Explanation:
Battery cradle of docking cradle. Alleen hebben wij daar geen mooi woord voor.

Akke Wagenaar
Senegal
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
Beide antwoorden zijn bruikbaar dus ik geef de punten dan maar aan de snelste...

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
laadstation


Explanation:
een andere mogelijkheid; ook veel gezien: gsm-oplader


    Reference: http://www.vergelijk.nl/mobiele_telefoon/?searchTerm=blackbe...
Odette Jonkers
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 8