vague de modernité

Dutch translation: moderne wind (in de zeilen)

French to Dutch translations [PRO]
Marketing - Textiles / Clothing / Fashion
French term or phrase: vague de modernité
Une vague de modernité à tribord (tekst over vrouw die in de haven staat en klaar is om op reis te gaan)
xxxNadjezda
Netherlands
Dutch translation:moderne wind (in de zeilen)
Explanation:
Met over stuurboord een moderne wind in de zeilen.

Selected response from:

Roy vd Heijden
Belgium
Grading comment
Dank je Roy
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2moderne wind (in de zeilen)
Roy vd Heijden
3(er waait) een verfrissende wind
Odette Jonkers


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
moderne wind (in de zeilen)


Explanation:
Met over stuurboord een moderne wind in de zeilen.



Roy vd Heijden
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 71
Grading comment
Dank je Roy

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  writeaway: super!
27 mins

agree  xxxnrichy: mooi
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(er waait) een verfrissende wind


Explanation:
een ander ideetje...

Odette Jonkers
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 32