KudoZ home » French to Dutch » Tourism & Travel

fluidité d'accès

Dutch translation: vlotte toegang tot


14:05 Sep 17, 2007
French to Dutch translations [PRO]
Tourism & Travel
French term or phrase: fluidité d'accès
Des idées?

"... affirmé que le système de sécurité mis en place n'avait entravé d'aucune façon la fluidité d’accès aux bâtiments".
hirselina
Dutch translation:vlotte toegang tot
Explanation:
*
Selected response from:

Gerda Rijsselaere
Belgium
Grading comment
Merci à tous. Cette réponse me semble la plus judicieuse!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4vlotte toegang tot
Gerda Rijsselaere
4bereikbaarheidilse van haneghem
3normale toegankelijkheid op geen enkele wijze belemmerdFunambule


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
fluidité d\'accès
vlotte toegang tot


Explanation:
*

Gerda Rijsselaere
Belgium
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 32
Grading comment
Merci à tous. Cette réponse me semble la plus judicieuse!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michaël Temmerman
1 min

agree  Bart Vanderbruggen
3 mins

agree  Roel Verschueren
40 mins

agree  Jacqueline van der Spek
1 hr

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bereikbaarheid


Explanation:
Ik zou het gewoon houden op belemmeren van de bereikbaarheid.

ilse van haneghem
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 48

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
normale toegankelijkheid op geen enkele wijze belemmerd


Explanation:
strekking: er waren beveiligingsmaatregelen, maar je kon gewoon (net zo snel) naar binnen lopen als anders

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2007-09-17 21:32:37 GMT)
--------------------------------------------------

'naar binnen lopen' staat er eigenlijk niet

Funambule
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 19