KudoZ home » French to Dutch » Transport / Transportation / Shipping

en double étage

Dutch translation: in twee lagen (gestapeld)


18:31 Aug 11, 2010
French to Dutch translations [PRO]
Science - Transport / Transportation / Shipping
French term or phrase: en double étage
Context:

"Avec une capacité de 66 europalettes en double étage, dans le respect du code européen tout en utilisant des tracteurs traditionnels, SR2 Green Liner contribue à optimiser vos performances"
solejnicz
Netherlands
Dutch translation:in twee lagen (gestapeld)
Explanation:
Je kunt twee pallets op elkaar stapelen, vermoed ik. Maar ik ben niet heel zeker.
Selected response from:

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3twee verdiepingen
Leo Viëtor
3in twee lagen (gestapeld)
Jan Willem van Dormolen


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
in twee lagen (gestapeld)


Explanation:
Je kunt twee pallets op elkaar stapelen, vermoed ik. Maar ik ben niet heel zeker.

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 19

1 day16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
twee verdiepingen


Explanation:
Per verdieping is de capaciteit dus 33 europallets als de verdiepingen gelijk van afmeting zijn (nagevraagd bij een native speaker).

--------------------------------------------------
Note added at 1 day16 hrs (2010-08-13 10:48:58 GMT)
--------------------------------------------------

op twee verdiepingen wordt de vertaling dus..

Leo Viëtor
Netherlands
Native speaker of: Dutch