KudoZ home » French to Greek » Agriculture

papier de démarrage

Greek translation: παπιέ γκοφρέ


14:34 Dec 5, 2010
French to Greek translations [PRO]
Agriculture / Paper packaging for agriculture
French term or phrase: papier de démarrage
Αγγελία που διαφημίζει χαρτί συσκευασίας για διάφορες χρήσεις και εφαρμογές. Για τους τομείς της γεωργίας, κτηνοτροφίας, πτηνοτροφίας ειδικότερα:

"Papier crepé avicole, Papier crepé agroalimentaire, PAPIER DE DéMARRAGE pour l’aviculture..."

Βρήκα αυτήν την ιστοσελίδα, σύμφωνα με την οποία το "papier de démarrage" για τον τομέα της πτηνοτροφίας βοηθάει στην ομαδική σίτιση των νεοσσών με τέτοιο τρόπο ώστε τα πρώτα κλωσσόπουλα συγκεντρώνονται στο χαρτί και ο θόρυβος που κάνουν προσελκύει τα υπόλοιπα κλπ. :
http://hygea-concept.fr/produits-40-22-1-bobine_papier_demar...

Μήπως γνωρίζετε αν υπάρχει συγκεκριμένος όρος για τέτοιου τύπου χαρτί; Σκέφτηκα το "χάρτινο υπόστρωμα για το ομαδικό τάισμα νεοσσών".... αλλά δεν θέλω να το χρησιμοποιήσω αν είναι υπερβολικά περιγραφικό, πόσο μάλλον αν υπάρχει καθιερωμένος όρος!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Κατερίνα
Katerina Strani-Jefferson
Greek translation:παπιέ γκοφρέ
Explanation:
Σύμφωνα με αυτό το λίνκ
http://www.emballageindustrie.com/fr/papiers_avicole.html

παπιέ γκοφρέ, κυματοειδές, ανάγλυφο ή διάτρητο
http://www.google.gr/search?source=ig&hl=el&rlz=1G1GGLQ_ELGR...
Selected response from:

Anastasia Vam
Greece
Grading comment
Σύμφωνα με το σύνδεσμο που παρέθεσες, το παπιέ γκοφρέ δεν είναι το ίδιο με το papier de démarrage, αλλά όλως παραδόξως με βοήθησε, παραπέμποντάς με σε άλλες πηγές και τελικά (ουφ...) επικοινώνησα με κάποιον που ασχολείται χρόνια με καναρίνια, καρδερίνες κλπ. ως χόμπι, ο οποίος με πληροφόρησε ότι με το "γκοφρέ χαρτί για το τάισμα νεοσσών" είμαι καλυμμένη... Άρα το γκοφρέ χαρτί είναι σωστό, ή τουλάχιστον αποδεκτό!
Ευχαριστώ πολύ :)
Κατερίνα
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4χάρτινος τάπηταςConstantinos Faridis
4παπιέ γκοφρέ
Anastasia Vam


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
παπιέ γκοφρέ


Explanation:
Σύμφωνα με αυτό το λίνκ
http://www.emballageindustrie.com/fr/papiers_avicole.html

παπιέ γκοφρέ, κυματοειδές, ανάγλυφο ή διάτρητο
http://www.google.gr/search?source=ig&hl=el&rlz=1G1GGLQ_ELGR...


Anastasia Vam
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 7
Grading comment
Σύμφωνα με το σύνδεσμο που παρέθεσες, το παπιέ γκοφρέ δεν είναι το ίδιο με το papier de démarrage, αλλά όλως παραδόξως με βοήθησε, παραπέμποντάς με σε άλλες πηγές και τελικά (ουφ...) επικοινώνησα με κάποιον που ασχολείται χρόνια με καναρίνια, καρδερίνες κλπ. ως χόμπι, ο οποίος με πληροφόρησε ότι με το "γκοφρέ χαρτί για το τάισμα νεοσσών" είμαι καλυμμένη... Άρα το γκοφρέ χαρτί είναι σωστό, ή τουλάχιστον αποδεκτό!
Ευχαριστώ πολύ :)
Κατερίνα

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
χάρτινος τάπητας


Explanation:
χάρτινος τάπητας για το ξεκινημα του ταισματος....
η παρκατω αναφορα ειναι ασχετη, απλως την ππαραθετω για να αποδειξω οτι υφισταται η εκφραση χαρτινος ταπητας.

Constantinos Faridis
Greece
Native speaker of: Greek