KudoZ home » French to Greek » Bus/Financial

Société d’Investissement à Capital Variable

Greek translation: Αμοιβαίο Κεφάλαιο


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:Société d’Investissement à Capital Variable
Greek translation:Αμοιβαίο Κεφάλαιο
Entered by: Eftychia Stamatopoulou

12:14 Dec 17, 2003
French to Greek translations [PRO]
Bus/Financial
French term or phrase: Société d’Investissement à Capital Variable
Τίτλος εταιρείας.
Ευχαριστώ.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
Αμοιβαίο Κεφάλαιο
Explanation:
SICAV et FCP είναι σχεδόν το ίδιο. Οι διαφορές τους είναι για τους πολύ ειδικούς και σε κάθε περίπτωση δεν ισχύουν στο ελληνικό χρηματιστήριο. Δεν είναι τίτλος εταιρείας, αλλά γενική κατηγορία χρηματοοικονομικών προϊόντων που ταξινομούνται μαζί με τα ΑΚ.
Selected response from:

Eleni Zissi
Greece
Grading comment
Με μπερδέψατε πολύ.Λόγω άγνοιας,εμπιστεύομαι την πείρα σου.Ευχαριστώ!Όμως το http://europa.eu.int/scadplus/leg/el/lvb/l24036a.htm την αναφέρει ως οργανισμό συλλογικών επενδύσεων μεταβλητού κεφαλαίου.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Εταιρία Διαχείρισης Αμοβαίων Κεφαλαίων ΚΑΙ Αμοιβαία Κεφάλαια
Irene (Renata) Liapis
5 +1Εταιρεία Επενδύσεων Μεταβλητού Κεφαλαίου
Emmanouil Tyrakis
5Εταιρία επενδύσεων μεταβλητού κεφαλαίου
Nadia-Anastasia Fahmi
5Αμοιβαίο Κεφάλαιο
Eleni Zissi
5 -1Εταιρείες Μεταβλητού Μετοχικού Κεφαλαίου (SICAV)
Costas Zannis
5 -1αμοιβαίο κεφάλαιοndsv


Discussion entries: 1





  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
αμοιβαίο κεφάλαιο


Explanation:
Σύμφωνα με την ΕΛΕΤΟ και τους χρηματοοικονομικούς ειδκούς.
Η απόδοση "εταιρεία επενδύσεων χαρτοφυλακίου με μεταβαλλόμενο κεφάλαιο" (σύμφωνα με την Τράπεζα Ελλάδος) είναι απλή μετάφραση και δεν αποδίδει την πραγματικότητα του όρου.
Δεν έχει καμία σχέση με Εταιρεία (προς Θεού!)
ndsv
ΣτΜ: Λεξικό είναι ελληνική λέξη;



    Ευρωδιχοτόμος
    σκΕΛΕΤΟς
ndsv
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 13

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Emmanouil Tyrakis: Τότε τα fonds commun de placement πως αποδίδονται?
13 mins

neutral  Irene (Renata) Liapis: Τα FCP είναι πάλι ΑΚ αλλά κλειστού τύπου.
26 mins

disagree  Nadia-Anastasia Fahmi: Δες την απάντηση της Ρενάτας... πίστεψέ με, ξέρει τι λέει και τι ισχύει στην Ελληνική πραγματικότητα και άσε την ΕΛΕΤΟ να λέει... δεν είναι και ο καλύτερος σύμβουλος
2 hrs

agree  Eleni Zissi: Είναι η πλησιέστερη απόδοση στην ελληνική γλώσσα και πραγματικότητα.
3 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Εταιρία Διαχείρισης Αμοβαίων Κεφαλαίων ΚΑΙ Αμοιβαία Κεφάλαια


Explanation:
O όρος αναφέρεται στις Εταιρίες Διαχείρισης Αμοιβαίων Κεφαλαίων, που λειτουργούν στη Γαλλική αγορά (open-end funds)αλλά αναφέρεται και στα αμοιβαία κεφάλαια -
παράδειγμα
Les sicav

Les Sicav (Sociιtι d’Investissement ΰ Capital Variable) vous permettent d’investir d’une faηon efficace et d’optimiser vos placements par une diversification judicieuse de vos investissements. Les possibilitιs de diversification en fonction de secteurs et de marchιs constituent une assurance contre le risque ce qui fait des sicav une formule de placement attrayante pour les investisseurs dιsireux de faire fructifier leur capital. AGF Belgium a sιlectionnι pour ses clients les meilleurs fonds gιrιs par des gestionnaires de fonds rιputιs en Europe et aux Etats-Unis. Vous effectuez votre sιlection sur base du menu ci-aprθs.

Επίσης
Les Sociétés d'Investissement à Capital Variable (SICAV) font partie, avec les Fonds Communs de Placement, des OPCVM (Organismes de Placement Collectif en Valeurs Mobilières). Les gestionnaires de ces sociétés se chargent de constituer et de gérer des portefeuilles composés de valeurs mobilières (actions , obligations) avec les fonds déposés par leurs souscripteurs.


Γι'αυτό το λόγω πολλές φορές θα δείτε το όνομα της εταιρίας ΧΧΧΧ SICAV και άλλες φορές sicav αναφερόμενο απλά σε αμοιβαία κεφάλαια



--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-17 13:43:23 (GMT)
--------------------------------------------------

¶λλο παράδειγμα (για την ονομασία της εταιρίας):
Les statuts de Fidelity Funds SICAV ont été déposés au greffe du Tribunal de commerce de Bruxelles
Compartiment de la SICAV de droit luxembourgeois
www.cpr-online.net/newhtml/savings/detail.htm

και εννοώντας τα ΑΚ της ίδιας εταιρίας
Tout investissement dans les Sicav Fidelity Funds et Fidelity Funds II doit se faire sur la base du prospectus


--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-17 13:44:14 (GMT)
--------------------------------------------------

¶λλο παράδειγμα (για την ονομασία της εταιρίας):
Les statuts de Fidelity Funds SICAV ont été déposés au greffe du Tribunal de commerce de Bruxelles
Compartiment de la SICAV de droit luxembourgeois
www.cpr-online.net/newhtml/savings/detail.htm

και εννοώντας τα ΑΚ της ίδιας εταιρίας
Tout investissement dans les Sicav Fidelity Funds et Fidelity Funds II doit se faire sur la base du prospectus


--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-17 13:57:10 (GMT)
--------------------------------------------------

¶λλο παράδειγμα (για την ονομασία της εταιρίας):
Les statuts de Fidelity Funds SICAV ont été déposés au greffe du Tribunal de commerce de Bruxelles
Compartiment de la SICAV de droit luxembourgeois
www.cpr-online.net/newhtml/savings/detail.htm

και εννοώντας τα ΑΚ της ίδιας εταιρίας
Tout investissement dans les Sicav Fidelity Funds et Fidelity Funds II doit se faire sur la base du prospectus



    Reference: http://www.agf.be/path_final/part1/part__art_hbi_sic.htm
    Reference: http://www.pratique.fr/argent/epargne/daf1304.htm
Irene (Renata) Liapis
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas: Geia sou Renata me ta oikonomika sou !! :D
1 hr

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
2 hrs

disagree  Eleni Zissi: To SICAV δεν είναι ΑΕΔΑΚ με την έννοια την ελληνική, αλλα πολύ απλούστερο. Είναι το ίδιο ένα και μοναδικό "ΑΚ" με αποκλειστικό δικό του αριθμό ταυτότητας στο γαλλικό χρηματιστήριο.
2 hrs
  -> Συμφωνώ Ελένη και γνωρίζω πολύ καλά ότι είναι έτσι, ώστόσο πρέπει να αποδοθεί στα Ελληνικά και αποδίδεται έτσι (εννοώ τους δύο τρόπους που ανέφερα)

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Sociιtι d’Investissement ΰ Capital Variable
Εταιρεία Επενδύσεων Μεταβλητού Κεφαλαίου


Explanation:
-


--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2003-12-17 12:18:55 GMT)
--------------------------------------------------

Etaireia Ependyseon Metavlitou Kefalaiou

--------------------------------------------------
Note added at 58 mins (2003-12-17 13:12:30 GMT)
--------------------------------------------------

http://europa.eu.int/scadplus/leg/el/lvb/l24036a.htm
http://www.diethniki.gr/diethnikifunds/sicav/sicav.html

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 0 min (2003-12-17 13:14:47 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.commercial-union.com.cy/mutualgreek.htm

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 0 min (2003-12-17 13:14:45 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.commercial-union.com.cy/mutualgreek.htm

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 0 min (2003-12-17 13:14:49 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.commercial-union.com.cy/mutualgreek.htm

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 10 mins (2003-12-17 13:24:56 GMT)
--------------------------------------------------

Αποδείδεται και ως Εταιρεία Επενδύσεων Κυμαινόμενου Κεφαλαίου (Βλέπε Ελληνογαλλικό Λεξικό Γ. Δελόπουλου)



Emmanouil Tyrakis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 526

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Αποδίδεται!!....ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ: Τότε θα πάψω να εργάζομαι ως μεταφράστρια....;-))
3 hrs
  -> Κάποια μέρα θα γράφεται με ει. Εδώ άλλαξε το αυγό σε αβγό, το αποδίδεται δεν θα αλλάξει? Χι χι χι

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
Sociιtι d’Investissement ΰ Capital Variable
Εταιρείες Μεταβλητού Μετοχικού Κεφαλαίου (SICAV)


Explanation:
Αν μπορούμε να θεωρήσουμε τη ΔΙΕΘΝΙΚΗ, την επενδυτική εταιρεία της Εθνικής Τράπεζας αξιόπιστη πηγή, τότε έχουμε εδώ μία εγκυρη απόδοση:


Ο Ομιλος της ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ της ΕΛΛΑΔΟΣ (N.B.G. Group),
πρωτοπόρος στην ελληνική αγορά, δημιούργησε πρόσφατα δύο νέες επενδυτικές Εταιρείες Μεταβλητού Μετοχικού Κεφαλαίου (SICAV) με έδρα το Λουξεμβούργο.
Οι Εταιρείες αυτές είναι οι :
· NBG International Funds – SICAV
· NBG SYNESIS Funds – SICAV
Πρόκειται για Εταιρείες Επενδύσεων Ανοικτού Τύπου (Open-Ended Investment Funds) και οι μετοχές τους είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο του Λουξεμβούργου.




    Reference: http://www.diethniki.gr/diethnikifunds/sicav/sicav.html
Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 96

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Nadia-Anastasia Fahmi: Εκείνο το "Μετοχικό" τι το θέλεις Κώστα μου; ... σόρυ, αλλά διαφωνώ και η Διεθνική κάνει λάθος, εάν θέλεις να σου στείλω όσα κείμενα θέλεις από έγκυρες πηγές... όντως έγκυρες..
23 mins
  -> Όχι σ' εμένα στην ΔΙΕΘΝΙΚΗ στείλτε τα. Kι αν έχετε εγκυρότερες πηγές, αποκαλύψτε τις επιτέλους, για να κάνει κι η Ευτυχία τη δουλειά της.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Αμοιβαίο Κεφάλαιο


Explanation:
SICAV et FCP είναι σχεδόν το ίδιο. Οι διαφορές τους είναι για τους πολύ ειδικούς και σε κάθε περίπτωση δεν ισχύουν στο ελληνικό χρηματιστήριο. Δεν είναι τίτλος εταιρείας, αλλά γενική κατηγορία χρηματοοικονομικών προϊόντων που ταξινομούνται μαζί με τα ΑΚ.

Eleni Zissi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 15
Grading comment
Με μπερδέψατε πολύ.Λόγω άγνοιας,εμπιστεύομαι την πείρα σου.Ευχαριστώ!Όμως το http://europa.eu.int/scadplus/leg/el/lvb/l24036a.htm την αναφέρει ως οργανισμό συλλογικών επενδύσεων μεταβλητού κεφαλαίου.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Nadia-Anastasia Fahmi: Δηλαδή αυθεντία;
59 mins
  -> Δεν θα το έλεγα Nadia! Απλά έτυχε κάποτε να εμπλακώ μ' αυτά τα θέματα.

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Sociιtι d’Investissement ΰ Capital Variable
Εταιρία επενδύσεων μεταβλητού κεφαλαίου


Explanation:
Δες το ΙΑΤΕ για όσες επιλογές θέλεις σχετικά με εταιρείες επενδύσεων


    https://europa-staging.cec.eu.int/iatenew/consultation/search/sresults.jsp
Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish