KudoZ home » French to Greek » Construction / Civil Engineering

RIA (réseaux d'incendie armés)

Greek translation: ΠΦ (πυροσβεστική φωλιά)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:RIA (réseaux d'incendie armés)
Greek translation:ΠΦ (πυροσβεστική φωλιά)
Entered by: Katerina Kallitsi

13:27 May 15, 2005
French to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Descriptif Plomberie
French term or phrase: RIA (réseaux d'incendie armés)
OBJET DES TRAVAUX

Le présent descriptif a pour objet de décrire les travaux nécessaires à la réalisation des installations de plomberie sanitaires et de RIA du magasin XXX situé XXXX à ATHENES ( GRECE ).

ÊÜðïõ áëëïý ôï âñÞêá ùò "robinet incendie armé". Ðïéï åßíáé ôï óùóôü êáé ðùò íá ôï ðïýìå óôá ÅëëçíéêÜ; ¸÷åé öùôïãñáößåò åäþ www.rot-incendie.com êé åäþ http://www.proservicegroup.com/robinets_incendie_armes.htm
Katerina Kallitsi
ΠΦ (πυροσβεστική φωλιά)
Explanation:

RIA = ΠΦ (πυροσßεστική φωλιά)
robinet d’incendie armé = πυροσßεστική φωλεά/φωλιά
robinet d’incendie = πυροσßεστικός κρουνός

Εδώ φαίνεται καθαρά ότι το RIA σε παρένθεση ΔΕΝ είναι σύντµηση του "réseau d'incendie":

... Chauffage, sanitaire, réseau d'incendie (RIA), cuisine industrielle. Prise en charge complète, réalisation de toutes les prestations. ...
www.mairie-guiche.fr/economie/coulon.htm

Το παράθεµα ερµηνεύεται έτσι: ... πυροσßεστικό δίκτυο (ΠΦ)..., δηλαδή: πυροσßεστικό δίκτυο αποτελούμενο από πυροσßεστικές φωλιές (δίκτυο υδροδοτούμενο, κάθε κρουνός και υδροσωλήνας)

L'accès aux différents moyens de secours (bouches et poteaux d'incendie, robinets d'incendie armés, postes téléphoniques, extincteurs, commandes de trappes d'évacuation des fumées, etc.) doit être constamment dégagé. = The arrangement of stand must not block access to firefighting and emergency facilities such as strengthened fire hydrants (in fire
hydrant cabinets), emergency telephones, controls of smoke traps, fire extinguishers.
http://www.carrosserie-industrielle-transport.com/exposer/gu...

13.2 Πυροσßεστική φωλιά (ΠΦ). Η πυροσßεστική φωλιά θα αποτελείται από µεταλλικό ερµάριο µε θύρα µεταλλική, κατάλληλο για εντοιχισµένη ή επίτοιχη τοποθέτηση, ανάλογα µε τις υποδείξεις της επίßλεψης. Το ερµάριο θα κατασκευαστεί από λαµαρίνα DKP πάχους 1,5mm µε τις αναγκαίες ενισχύσεις στις θέσεις στήριξης των διαφόρων εξαρτηµάτων, πόρτας κτλ. Το ερµάριο θα ßαφτεί µε δύο (2) στρώσεις µίνιου και δύο (2) στρώσεις εποξειδικής ßαφής ερυθρού χρώµατος.
http://www.4m.gr/services/texper/pyrop1.html


Selected response from:

Andras Mohay
Grading comment
Ευχαριστώ, Andras
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2ΠΦ (πυροσβεστική φωλιά)Andras Mohay
2 -1εξέλικτρο
Maria Karra


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): -1
εξέλικτρο


Explanation:
Στο http://www.firesecurity.gr/folies.htm το ονομάζουν εξέλικτρο ή τύμπανο περιέλιξης.

Maria Karra
United States
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andras Mohay: åîÝëéêôñï = dévidoir, ôýìðáíï = tambour. Åßíáé ÌÅÑÇ ôçò ðõñïóâåóôéêÞò öùëéÜò, äåí åßíáé ôï æçôïýìåíï. - Ôï âáóéêü åßíáé ï êñïõíüò êáé ï óùëÞíáò ôïõ íåñïý
4 hrs
  -> Åãþ ôéò öùôïãñáößåò åßäá, êáé äåß÷íïõí áõôü ðïõ åßíáé ÌÅÓÁ óôçí ðõñïóâåóôéêÞ öùëéÜ. Áí åííïåß ôï "íôïõëáðÜêé", öõóéêÜ êáé åßíáé ç ðõñïóâåóôéêÞ öùëéÜ.

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
RIA (robinet d'incendie armé)
ΠΦ (πυροσβεστική φωλιά)


Explanation:

RIA = ΠΦ (πυροσßεστική φωλιά)
robinet d’incendie armé = πυροσßεστική φωλεά/φωλιά
robinet d’incendie = πυροσßεστικός κρουνός

Εδώ φαίνεται καθαρά ότι το RIA σε παρένθεση ΔΕΝ είναι σύντµηση του "réseau d'incendie":

... Chauffage, sanitaire, réseau d'incendie (RIA), cuisine industrielle. Prise en charge complète, réalisation de toutes les prestations. ...
www.mairie-guiche.fr/economie/coulon.htm

Το παράθεµα ερµηνεύεται έτσι: ... πυροσßεστικό δίκτυο (ΠΦ)..., δηλαδή: πυροσßεστικό δίκτυο αποτελούμενο από πυροσßεστικές φωλιές (δίκτυο υδροδοτούμενο, κάθε κρουνός και υδροσωλήνας)

L'accès aux différents moyens de secours (bouches et poteaux d'incendie, robinets d'incendie armés, postes téléphoniques, extincteurs, commandes de trappes d'évacuation des fumées, etc.) doit être constamment dégagé. = The arrangement of stand must not block access to firefighting and emergency facilities such as strengthened fire hydrants (in fire
hydrant cabinets), emergency telephones, controls of smoke traps, fire extinguishers.
http://www.carrosserie-industrielle-transport.com/exposer/gu...

13.2 Πυροσßεστική φωλιά (ΠΦ). Η πυροσßεστική φωλιά θα αποτελείται από µεταλλικό ερµάριο µε θύρα µεταλλική, κατάλληλο για εντοιχισµένη ή επίτοιχη τοποθέτηση, ανάλογα µε τις υποδείξεις της επίßλεψης. Το ερµάριο θα κατασκευαστεί από λαµαρίνα DKP πάχους 1,5mm µε τις αναγκαίες ενισχύσεις στις θέσεις στήριξης των διαφόρων εξαρτηµάτων, πόρτας κτλ. Το ερµάριο θα ßαφτεί µε δύο (2) στρώσεις µίνιου και δύο (2) στρώσεις εποξειδικής ßαφής ερυθρού χρώµατος.
http://www.4m.gr/services/texper/pyrop1.html




Andras Mohay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 90
Grading comment
Ευχαριστώ, Andras

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
50 mins

agree  Nick Lingris: ÕðÜñ÷åé óå êÜèå óôáèìü ôïõ õðïãåßïõ óôçí ÁèÞíá.
1 hr