KudoZ home » French to Greek » Construction / Civil Engineering

comptoirs de service

Greek translation: πάγκος εξυπηρέτησης (πελατών)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:comptoirs de service
Greek translation:πάγκος εξυπηρέτησης (πελατών)
Entered by: Katerina Kallitsi

17:35 May 17, 2005
French to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
French term or phrase: comptoirs de service
Åßíáé ìéá ëßóôá ôùí lots.
Ôßôëïò: 180 Mobilier (ìå Bold)
Áêïëïõèïýí õðïêáôçãïñßåò
181 zone 1: audiovisuel
182 zone 2: librairie
183 zone 3: disques
184 comptoirs
185 caisses
186 comptoir de service
187 stocks

190 Mobilier spécial (ìå bold)
191 zone 1 : audio visuel
192 zone 2 : librairie
193 zone 3 : disques
194 zone 4 : comptoirs
195 zone 5 : bureaux

200 Agencement (ìå bold)
201 zone 1 : audio visuel
202 zone 2 : librairie
203 zone 3 : disque
204 agencements spéciaux
205 circulations principales
Katerina Kallitsi
πάγκος εξυπηρέτησης (πελατών)
Explanation:
Αφού πρόκειται για κατάστημα, έτσι θα το απέδιδα.
www.makos.gr/htmlsite/news.asp?id=27

Από αυτή την οπτική γωνία διακρίνονται το λιτό καθιστικό και ο πάγκος εξυπηρέτησης
με το ταμείο. Τα φωτιστικά είναι PL και συνδυάζονται με λάμπες ...
www.infostore.gr/ modules.php?name=News&file=article&sid=69

Selected response from:

Daphne b
Sweden
Grading comment
Ευχαριστώ, Δάφνη
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3πάγκος εξυπηρέτησης (πελατών)Daphne b
3 +1γκισέ πληροφοριών
sandra lewis
2πάγκοι σερβιρίσματος
Lamprini Kosma


Discussion entries: 2





  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
γκισέ πληροφοριών


Explanation:
= service desk

sandra lewis
United Kingdom

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lamprini Kosma: Íáé êáé ãêéóÝ ìðïñåß íá åßíáé.
17 mins

57 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
πάγκοι σερβιρίσματος


Explanation:
Αυτό δίνει το ΙΑΤΕ.

Lamprini Kosma
Italy
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 32

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
πάγκος εξυπηρέτησης (πελατών)


Explanation:
Αφού πρόκειται για κατάστημα, έτσι θα το απέδιδα.
www.makos.gr/htmlsite/news.asp?id=27

Από αυτή την οπτική γωνία διακρίνονται το λιτό καθιστικό και ο πάγκος εξυπηρέτησης
με το ταμείο. Τα φωτιστικά είναι PL και συνδυάζονται με λάμπες ...
www.infostore.gr/ modules.php?name=News&file=article&sid=69



Daphne b
Sweden
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ευχαριστώ, Δάφνη

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
28 mins
  -> Åõ÷áñéóôþ Âßêõ!

agree  Lamprini Kosma: ÐñáãìáôéêÜ, áöïý ðñüêåéôáé ãéá êáôÜóôçìá åßíáé ðïëý ùñáßá áðüäïóç.
34 mins
  -> Åõ÷áñéóôþ ËáìðñéíÞ :-)

agree  Maria Karra
1 hr
  -> Åõ÷áñéóôþ Ìáñßá.