KudoZ home » French to Greek » Journalism

brown-brown

Greek translation: brown-brown


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:brown-brown
Greek translation:brown-brown
Entered by: Emmanouil Tyrakis

11:17 Feb 20, 2006
French to Greek translations [PRO]
Art/Literary - Journalism
French term or phrase: brown-brown
" Ce sont des traces d'entailles faites aux couteau dans le quel a étét versé le brown-brown, la cocaine du pauvre qui decuple la violence." Ç ëÝîç áõôÞ åßíáé ãñáììÝíç ìå ðëÜãéïá ãñÜììáôá êáé åßíáé áããëéêÞ áëëÜ âñßóêåôáé óå ãáëëéêü ðåñéâÜëïí. Áõôü èá ìåôáöñáóôåß, êé áí íáé ðþò, Þ èá ìåßíåé ùò Ý÷åé; ÊÜðïõ áëëïý ìÝóá óôï êåßìåíï õðÞñ÷áí ôá guest house êáé ginger beer ôá ïðïßá ìåôÝöñáóá óôá åëëçíéêÜ.
elisavet
...
Explanation:
Τις λέξεις αυτές θα τις άφηνα σε πλάγια γράμματα και στα αγγλικά (γνώμη μου)...
Selected response from:

Emmanouil Tyrakis
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6...
Emmanouil Tyrakis
4μείγμα κοκαΐνης με μπαρούτι
Costas Zannis


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
...


Explanation:
Τις λέξεις αυτές θα τις άφηνα σε πλάγια γράμματα και στα αγγλικά (γνώμη μου)...

Emmanouil Tyrakis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 34

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
6 mins
  -> ãåéááááááááááááááááááááááááááá (óå ôñüìáîá íïìßæù ãéáôß ðåñßìåíåò áðëþò Ýíá åõ÷áñéóôþ!!!)

agree  Christine Cooreman: üôáí ïé ÃÜëëïé åðôñÝðïõí óôïí åáõôü ôïõò íá êñáôÞóïõí ìéá ëÝîç óôá áããëéêÜ, ðéóôåýù üôé ìðïñåßò (êáé ðñÝðåé) íá ôï êÜíåéò êé åóý... :)
35 mins
  -> Ýôóé áêñéâþò åßíáé Christine... merci

agree  Nick Lingris: Êáëçì.
40 mins
  -> åðß.

agree  Assimina Vavoula
19 hrs
  -> ãåéááááááááááááááááááááááááááá

agree  Martine C
21 hrs
  -> ãåéááááááááááááááááááááááááááá

agree  Helen Chrysanthopoulou
21 hrs
  -> ãåéááááááááááááááááááááááááááá

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
μείγμα κοκαΐνης με μπαρούτι


Explanation:
Δώσε "cocaine" και "gunpowder" στο γκουγκλ και θα βρεθείς σ' έναν "όμορφο κόσμο" με "brown-brown", παιδιά στρατιώτες στην Αφρική, Ρώσους μαφιόζους έμπορους όπλων, και άλλα τέτοια τερπνά.

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8