KudoZ home » French to Greek » Law (general)

association de gestion agréée

Greek translation: εγκεκριμένο σωματείο διαχείρισης


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:association de gestion agréée
Greek translation:εγκεκριμένο σωματείο διαχείρισης
Entered by: socratisv

13:51 Nov 27, 2008
French to Greek translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
French term or phrase: association de gestion agréée
Membre d’une association de gestion agréée
Gigi Pythagora
Greece
εγκεκριμένο σωματείο διαχείρησης
Explanation:
association agrée: (dr.fiscal) association ayant pour but de fournir aux membres d'une profession libérale une aide technique, spécialement dans le domaine de la comptabilité, de la gestion et de la fiscalité. L'association agrée joue le même rôle qu'un centre de gestion agrée en faveur des PME industrielles, commerciales et agricoles. L'adhésion à ces organismes soumis à une surveillance de l'Administration fiscale ouvre droit à des avantages fiscaux.
Λεξικό Π. Μάλιακα

--------------------------------------------------
Note added at 31 minutes (2008-11-27 14:23:39 GMT)
--------------------------------------------------

Ωχ! διαχείρισης

--------------------------------------------------
Note added at 1 heure (2008-11-27 14:55:43 GMT)
--------------------------------------------------

Πιστεύω ότι το σωματείο ταιριάζει καλύτερα, εφόσον πρόκειται για ελεύθερους επαγγελματίες. Όνομάζεται association γιατί εμπίπτει στις διατάξεις του νόμου 1901, αλλά στην ουσία πρόκειται για "corporation". Όμως για ιστορικούς λόγους το corporation ως όρος αποφεύγεται στη Γαλλία.
Selected response from:

socratisv
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1εγκεκριμένο σωματείο διαχείρησης
socratisv
4σύλλογος εγκεκριμένων διαχειρήσεων (εγκεκριμένης διαχείρησης), ή σωματείο συμπεφωνημένης διαχείρησηςxxxKRAT
4εγκεκριμένο κέντρο διαχείρισης
Martine C


Discussion entries: 2





  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
εγκεκριμένο σωματείο διαχείρησης


Explanation:
association agrée: (dr.fiscal) association ayant pour but de fournir aux membres d'une profession libérale une aide technique, spécialement dans le domaine de la comptabilité, de la gestion et de la fiscalité. L'association agrée joue le même rôle qu'un centre de gestion agrée en faveur des PME industrielles, commerciales et agricoles. L'adhésion à ces organismes soumis à une surveillance de l'Administration fiscale ouvre droit à des avantages fiscaux.
Λεξικό Π. Μάλιακα

--------------------------------------------------
Note added at 31 minutes (2008-11-27 14:23:39 GMT)
--------------------------------------------------

Ωχ! διαχείρισης

--------------------------------------------------
Note added at 1 heure (2008-11-27 14:55:43 GMT)
--------------------------------------------------

Πιστεύω ότι το σωματείο ταιριάζει καλύτερα, εφόσον πρόκειται για ελεύθερους επαγγελματίες. Όνομάζεται association γιατί εμπίπτει στις διατάξεις του νόμου 1901, αλλά στην ουσία πρόκειται για "corporation". Όμως για ιστορικούς λόγους το corporation ως όρος αποφεύγεται στη Γαλλία.

socratisv
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 52
Notes to answerer
Asker: Σε ευχαριστώ πολύ Σωκράτη. Πιστεύεις ότι η καλύτερη απόδοση είναι σωματείο; γιατί εγώ σκεφτόμουν περισσότερο το σύλλογο...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
15 mins
  -> :---)

1 day17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
εγκεκριμένο κέντρο διαχείρισης


Explanation:
.....

Martine C
Specializes in field
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 44

81 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
σύλλογος εγκεκριμένων διαχειρήσεων (εγκεκριμένης διαχείρησης), ή σωματείο συμπεφωνημένης διαχείρησης


Explanation:
Σωματείο, σύλλογος

xxxKRAT
Specializes in field
Native speaker of: Creek