KudoZ home » French to Greek » Law/Patents

societe par actions simplifiée (SAS)

Greek translation: απλοποιημένη κατά μετοχές εταιρεία

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:société par actions simplifiée (SAS)
Greek translation:απλοποιημένη κατά μετοχές εταιρεία
Entered by: socratisv

14:30 Jan 30, 2004
French to Greek translations [Non-PRO]
Law/Patents
French term or phrase: societe par actions simplifiée (SAS)
forme d'une société
clo
απλοποιημένη κατά μετοχές εταιρεία
Explanation:
http://www.ase.gr/content/gr/announcements/companiespress/Pr...
www.euro2day.gr/articles/31973/ -
Selected response from:

Emmanouil Tyrakis
Grading comment
Thank you
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Ανώνυμη Εταιρία (Α.Ε.)
Irene (Renata) Liapis
5απλοποιημένη κατά μετοχές εταιρεία
Emmanouil Tyrakis
4Μορφή Ανώνυμης Εταιρίας
Costas Zannis


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Ανώνυμη Εταιρία (Α.Ε.)


Explanation:
πρόκειται για απλουστευμένη μορφή ανώνυμης εταιρίας - θα το άφηνα ως έχει στη μετάφραση, δεδομένου ότι κανονικά δε μεταφράζεται - ή εναλλακτικά το Α.Ε. μπορεί ίσως να μπει σεν παρένθεση υπό μορφή επεξήγησης.

Irene (Renata) Liapis
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas: :)
3 hrs

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
societe par actions simplifiιe (SAS)
Μορφή Ανώνυμης Εταιρίας


Explanation:
Όπου πολλές αποφάσεις μπορούν να πέρνονται απ' τον πρόεδρο, χωρίς σύγκλιση του ΔΣ.
Δεν υπάρχει αντίστοιχό της στην Ελλάδα.


--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2004-01-30 14:50:08 GMT)
--------------------------------------------------

\"παίρνονται\"


    Reference: http://www.juris.freesurf.fr/droit_des_affaires/comparaison....
Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 96

21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
societe par actions simplifiιe (SAS)
απλοποιημένη κατά μετοχές εταιρεία


Explanation:
http://www.ase.gr/content/gr/announcements/companiespress/Pr...
www.euro2day.gr/articles/31973/ -

Emmanouil Tyrakis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 526
Grading comment
Thank you

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  socratisv: μετοχική εταιρεία απλοποιημένης μορφής σύμφωνα με Π. Μάλιακα
1725 days