KudoZ home » French to Greek » Medical (general)

systeme d'inflation

Greek translation: συσκευή διάτασης, σύστημα διάτασης


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:système d'inflation
Greek translation:συσκευή διάτασης, σύστημα διάτασης
Entered by: socratisv

18:09 Nov 7, 2007
French to Greek translations [PRO]
Medical (general) / medical
French term or phrase: systeme d'inflation
le systeme d'inflation a usage unique Dolphin est un ensemble monobloc comprenant un corps de seringue ...
Maria Arelaki
συσκευή διάτασης, σύστημα διάτασης
Explanation:
Όπως΄είδα στην ιστοσελίδα της εταιρείας, πρόκειται για αναλώσιμο ιατρικό εργαλείο που χρησιμοποιείται στην μέθοδο της αγγειοπλαστικής.

Εδώ έχουμε μια παρόμοια συσκευή, νομίζω θα σου χρησιμευσει:

http://www.bardpv.com/pdfs/32833-revC04-07.pdf

Επίσης,

InCardiology
Η αγγειοπλαστική των στεφανιαίων αρτηριών αποκαλούμενη και μερικές φορές .... μπορεί να σχετίζεται με διάταση του κοιλιακού τοιχώματος («μηχανική θεωρία»). ...
www.incardiology.gr/pathiseis_stefaniaia/pc_stent.htm

Στεφανιαία νόσος-Έμγραγμα μυοκαρδίου-InCardiology
Τι είναι αγγειοπλαστική;. Εφαρμόζεται στην θεραπεία της στεφανιαίας νόσου και η αρχή της στηρίζεται στη διάταση της στενωμένης αρτηρίας με ειδικό μπαλόνι ...
www.incardiology.gr/pathiseis_stefaniaia/pc_ptca.htm -



Καρδιολογικό Βήμα: Αγγειοπλαστική με stent

Και τούτο γιατί η αγγειοπλαστική δημιουργούσε ένα σοβαρό πρόβλημα. ... Συνήθως η επιλογή του μεγέθους και της διάτασης γίνεται κατά την διάρκεια της ...
kardiologia.blogspot.com/2007/10/stent.html

Medlook - Επιθετική θεραπεία για καρδιακή προσβολή
Η αγγειοπλαστική είναι μια αναίμακτη τεχνική της επεμβατικής καρδιολογίας που στόχο έχει τη διάταση της στενωμένης στεφανιαίας αρτηρίας με τη βοήθεια ...
www.medlook.net/article.asp?item_id=1429
Selected response from:

Georgia Charitou
Belgium
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4συσκευή διάτασης, σύστημα διάτασης
Georgia Charitou
1σύστημα αναρρόφησηςEvi Prokopi


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
σύστημα αναρρόφησης


Explanation:
http://www.klinikiagiosloukas.gr/mgzn03_teleiotero.php

Evi Prokopi
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
συσκευή διάτασης, σύστημα διάτασης


Explanation:
Όπως΄είδα στην ιστοσελίδα της εταιρείας, πρόκειται για αναλώσιμο ιατρικό εργαλείο που χρησιμοποιείται στην μέθοδο της αγγειοπλαστικής.

Εδώ έχουμε μια παρόμοια συσκευή, νομίζω θα σου χρησιμευσει:

http://www.bardpv.com/pdfs/32833-revC04-07.pdf

Επίσης,

InCardiology
Η αγγειοπλαστική των στεφανιαίων αρτηριών αποκαλούμενη και μερικές φορές .... μπορεί να σχετίζεται με διάταση του κοιλιακού τοιχώματος («μηχανική θεωρία»). ...
www.incardiology.gr/pathiseis_stefaniaia/pc_stent.htm

Στεφανιαία νόσος-Έμγραγμα μυοκαρδίου-InCardiology
Τι είναι αγγειοπλαστική;. Εφαρμόζεται στην θεραπεία της στεφανιαίας νόσου και η αρχή της στηρίζεται στη διάταση της στενωμένης αρτηρίας με ειδικό μπαλόνι ...
www.incardiology.gr/pathiseis_stefaniaia/pc_ptca.htm -



Καρδιολογικό Βήμα: Αγγειοπλαστική με stent

Και τούτο γιατί η αγγειοπλαστική δημιουργούσε ένα σοβαρό πρόβλημα. ... Συνήθως η επιλογή του μεγέθους και της διάτασης γίνεται κατά την διάρκεια της ...
kardiologia.blogspot.com/2007/10/stent.html

Medlook - Επιθετική θεραπεία για καρδιακή προσβολή
Η αγγειοπλαστική είναι μια αναίμακτη τεχνική της επεμβατικής καρδιολογίας που στόχο έχει τη διάταση της στενωμένης στεφανιαίας αρτηρίας με τη βοήθεια ...
www.medlook.net/article.asp?item_id=1429


Georgia Charitou
Belgium
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ