KudoZ home » French to Greek » Other

gomme xanthane

Greek translation: κόμι ξανθένιου / ξανθογονικό κόμι


22:54 Sep 16, 2001
French to Greek translations [Non-PRO]
French term or phrase: gomme xanthane
RECIPES, COOKING
KATERINA
Greek translation:κόμι ξανθένιου / ξανθογονικό κόμι
Explanation:
... κάποιο συντηρητικό.
Selected response from:

Alekos Psimikakis
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1κόμι ξανθένιου / ξανθογονικό κόμι
Alekos Psimikakis
4κόμμι ξανθάνης
socratisv


  

Answers


1 day 16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
κόμι ξανθένιου / ξανθογονικό κόμι


Explanation:
... κάποιο συντηρητικό.


    Reference: http://www.tsr.ch/abe/archive/98/980505f.html
Alekos Psimikakis
Native speaker of: Greek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Chinoise
318 days

2592 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
κόμμι ξανθάνης


Explanation:
E415: Κόμμι ξανθάνης. Προέλευση: Φυσικός πολυσακχαρίτης, παράγεται από το βακτήριο Xanthomonas campestris από τη ζάχαρη και τη μελάσα. ...
www.food-info.net/gr/e/e415.htm

E415. Κόμμι ξανθάνης. ...
www.fitnessinfo.gr/fitnessgeneralinfo/alimentaryelements/en...

κόμμι το [kómi] O γεν. κόμμεως : κολλώδης ουσία η οποία εκκρίνεται από εγκοπές στο φλοιό ορισμένων δέντρων: Eλαστικό ~, το καουτσούκ. Aραβικό ~, που εκκρίνεται από ορισμένα είδη αφρικανικής ακακίας. [λόγ. < αρχ. κόμμι]
ΛΚΝ
http://www.komvos.edu.gr/dictionaries/dictonline/DictOnLineT...

socratisv
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 303