KudoZ home » French to Greek » Social Sciences

évenementiel

Greek translation: πρόγραμμα / πρόγραμμα εκδηλώσεων / εκδηλώσεις


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:événementiel
Greek translation:πρόγραμμα / πρόγραμμα εκδηλώσεων / εκδηλώσεις
Entered by: socratisv

10:05 Nov 27, 2001
French to Greek translations [PRO]
Social Sciences
French term or phrase: évenementiel
Category inside the last version of Europages
Ikonomidis
programma
Explanation:
"Ιvenementiel" eivai gevikws to tmnma se mia efnmerida pou grafei pote kai pou tha givouv orismeves drastnriotntes. Tha to elega aplws "programma", "programma ekdnlwsewv", n aplws "ekdnlwseis". Dev mporw va skeftw alln leksn.
Selected response from:

Maria Karra
United States
Grading comment
SE EYXARISTW POLY GIA TH VOHTHEIA.PRAGMATI EINAI ENAS DYSKOLOS OROS APO TH STIGMH POU DEN YPARXEI KATI ANTISTOIXO STHN ELLADA.O OROS AYTOS ANAFERETAI STHN TELEYTAIA EKDOSH TWN EUROPAGES KATI ANTISTOIXO DHLADH ME TON DIKO MAS XRYSO ODHGO.
KALH SOU MERA!
VASSILIOS IKONOMIDIS
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1programma
Maria Karra
5Χάπενινγκ - Happeningndsv


  

Answers


54 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Χάπενινγκ - Happening


Explanation:
Communication par l'?v?nement


    Reference: http://www.evenementiel.fr/
ndsv
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 13

56 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
programma


Explanation:
"Ιvenementiel" eivai gevikws to tmnma se mia efnmerida pou grafei pote kai pou tha givouv orismeves drastnriotntes. Tha to elega aplws "programma", "programma ekdnlwsewv", n aplws "ekdnlwseis". Dev mporw va skeftw alln leksn.

Maria Karra
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 122
Grading comment
SE EYXARISTW POLY GIA TH VOHTHEIA.PRAGMATI EINAI ENAS DYSKOLOS OROS APO TH STIGMH POU DEN YPARXEI KATI ANTISTOIXO STHN ELLADA.O OROS AYTOS ANAFERETAI STHN TELEYTAIA EKDOSH TWN EUROPAGES KATI ANTISTOIXO DHLADH ME TON DIKO MAS XRYSO ODHGO.
KALH SOU MERA!
VASSILIOS IKONOMIDIS

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  socratisv: Με λίγα έτη καθυστέρησης, θα πρότεινα επίσης (για το γλωσσάρι τουλάχιστον) και την οργάνωση εκδηλώσεων ή δραστηριοτήτων. (BTW, en 2001, je faisais de l'événementiel:))
2518 days