KudoZ home » French to Greek » Tech/Engineering

prise ondulee

Greek translation: πρίζα εναλλασσόμενου ρέυματος


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:prise ondulée
Greek translation:πρίζα εναλλασσόμενου ρέυματος
Entered by: socratisv

09:04 Nov 29, 2001
French to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering / installation electrique
French term or phrase: prise ondulee
2 prises,230V,2P+T
katerina23
πρίζα εναλλασσόμενου ρέυματος
Explanation:
2 πρίζες, 230 volt, με 2 ακροδέκτες και γείωση
Selected response from:

Yannis Pistofidis
Greece
Grading comment
Efxaristo therma gia tin voithia sas!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4κυματόρευμα
Maria Karra
4πρίζα εναλλασσόμενου ρέυματοςYannis Pistofidis


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
πρίζα εναλλασσόμενου ρέυματος


Explanation:
2 πρίζες, 230 volt, με 2 ακροδέκτες και γείωση

Yannis Pistofidis
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 16
Grading comment
Efxaristo therma gia tin voithia sas!

38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
κυματόρευμα


Explanation:
Hmmm.. Prise ondulée... Ypopsiazomai oti evvoei "prise de courant ondulé". Courant ondulé eivai to ρεύμα σε μορφή κύματος, n alliws to κυματόρευμα.
To Grand Dictionnaire Terminologique leei gia to ondulé: Se dit d'un courant périodique qui conserve toujours le même signe. A, molis eida sto Eurodicautom, to opoio divei episns tov oro "kymatoreuma" gia to courant ondule.
Gia to prise ondulée loipov proteivw "ypodoxn kymatoreumatos".



    Reference: http://www.granddictionnaire.com/_fs_global_01.htm
    Reference: http://europa.eu.int/eurodicautom/Controller
Maria Karra
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 122