KudoZ home » French to Greek » Tech/Engineering

armoire de brassage

Greek translation: καμπίνα δικτυακού εξοπλισμού (καμπίνα δομημένης καλωδίωσης (rack))


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:armoire de brassage
Greek translation:καμπίνα δικτυακού εξοπλισμού (καμπίνα δομημένης καλωδίωσης (rack))
Entered by: socratisv

09:07 Nov 29, 2001
French to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering
French term or phrase: armoire de brassage
l'armoire de brassage de l'installation informatique
katerina23
καμπίνα δικτυακού εξοπλισμού
Explanation:
Ενδεχομένως επίσης και καμπίνα δομημένης καλωδίωσης (rack)
Selected response from:

Yannis Pistofidis
Greece
Grading comment
Maria s'efxaristo poli gia tin voithia sou!Ipirxes politimi arogos!Kai pali xilia efxaristo!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4καμπίνα δικτυακού εξοπλισμούYannis Pistofidis
4χώρος καλωδίωσης
Maria Karra


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
χώρος καλωδίωσης


Explanation:
Armoire de brassage eivai to vtoulapi opou briskovtai ola ta kalwdia ki oi syvdeseis. To "vtoulapi kalwdiwsns" omws akougetai asxnma. Tha elega χώρος καλωδίωσης n χώρος καλωδιώσεων.

Maria Karra
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 122

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
καμπίνα δικτυακού εξοπλισμού


Explanation:
Ενδεχομένως επίσης και καμπίνα δομημένης καλωδίωσης (rack)


    Reference: http://www.idepro.fr/pmepmi/pmepmi_cablage/pmepmi_cablage.ht...
    Reference: http://odysseia.cti.gr/odysseas/greek/news/Diagwnismos/ity_p...
Yannis Pistofidis
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 16
Grading comment
Maria s'efxaristo poli gia tin voithia sou!Ipirxes politimi arogos!Kai pali xilia efxaristo!