KudoZ home » French to Greek » Tech/Engineering

service devis

Greek translation: Υπηρεσία Προσφορών


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:service devis
Greek translation:Υπηρεσία Προσφορών
Entered by: Katerina Kallitsi

22:50 Dec 16, 2003
French to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering / Building & Civil engineering
French term or phrase: service devis
INGENIEUR DE PROJET «RESPONSABLE DU SERVICE DEVIS».

This is the title of a document describing the obligations of the responsable engineer of the project. Then it goes:

MISSION :

Cerner les besoins des Clients internes ou externes :

Etablir des offres de services en maintenance d’installations techniques, et facility Management :

La demande :

- Analyse des demandes et de la faisabilité de celles-ci
- Lecture compréhension des cahiers des charges et/ou des demandes spécifiques
etc.
L’offre :
- Etablir la liste des documents principaux et annexes, à joindre à l’offre
- Etablir la liste des sous-traitants à consulter
etc.
Katerina Kallitsi
Υπηρεσία Προσφορών
Explanation:
Ο μηχανικός αυτός θα είναι υπεύθυνος για την υποβολή προσφορών σε δυνητικούς πελάτες (συμπεριλαμβανομένων όλων των σταδίων που οδηγούν στη σύνταξη της προσφοράς)

Devis :
Évaluation des dépenses requises pour réaliser un projet quelconque
Selected response from:

Irene (Renata) Liapis
United States
Grading comment
Ναι, αυτό ήταν. Καθώς ξετυλιγόταν το κείμενο, έδειξε ότι επρόκειτο για προσφορές.
Ευχαριστώ, Ρενάτα.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Υπηρεσία Προσφορών
Irene (Renata) Liapis
4 +1υπηρεσία προκοστολόγησης
Eleni Zissi
4 +1Υπηρεσία Προϋπολογισμών
Costas Zannis


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Υπηρεσία Προϋπολογισμών


Explanation:
ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΕΡΓΟΥ "ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΩΝ"...

Ref.: Eurodicautom

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 96

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas: ή και προδιαγραφών ....
7 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Υπηρεσία Προσφορών


Explanation:
Ο μηχανικός αυτός θα είναι υπεύθυνος για την υποβολή προσφορών σε δυνητικούς πελάτες (συμπεριλαμβανομένων όλων των σταδίων που οδηγούν στη σύνταξη της προσφοράς)

Devis :
Évaluation des dépenses requises pour réaliser un projet quelconque

Irene (Renata) Liapis
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 24
Grading comment
Ναι, αυτό ήταν. Καθώς ξετυλιγόταν το κείμενο, έδειξε ότι επρόκειτο για προσφορές.
Ευχαριστώ, Ρενάτα.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bernadette Delahaye
24 mins

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
υπηρεσία προκοστολόγησης


Explanation:
Πρόκειται για προτιμολόγηση υπηρεσιών που τίθεται υπό την εγκριση ή ενημέρωση του πελάτη προς λήψη απόφασης

Eleni Zissi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sophia Fourlari
12 mins