KudoZ home » French to Greek » Wine / Oenology / Viticulture

typicité

Greek translation: τυπικότητα


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:typicité
Greek translation:τυπικότητα
Entered by: Nick Lingris

08:12 Aug 2, 2006
French to Greek translations [PRO]
Wine / Oenology / Viticulture / wine
French term or phrase: typicité
"un grand vin est la somme de plusieurs facteurs dont le plus essentiel est le terroir qui donne sa typicite au vin."
CHRISTINE
τυπικότητα
Explanation:
Δυστυχώς, όσο κι αν ακούγεται άσχημη γιατί είναι κατευθείαν μετάφραση από τα γαλλικά (ή το αγγλικό typicity), αυτός ο όρος χρησιμοποιείται, ακόμα κι από την ΕΕ.
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&safe=off&rls=...
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2τυπικότητα
Nick Lingris
5χαρακτήρας
Christine Cooreman
4αυθεντικότητα
Ioannis Stavrakakis


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
αυθεντικότητα


Explanation:
αυτό καταλαβαίνω απο την πρόταση

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2006-08-02 08:31:29 GMT)
--------------------------------------------------

ξεχωριστό χαρακτηριστικό επίσης

Ioannis Stavrakakis
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek

42 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
χαρακτήρας


Explanation:
Είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών ιδιοτήτων ενός κρασιού που είναι αποτέλεσμα της ποικιλίας αμπελιού, του εδάφους όπου καλλιεργήθηκε, των τεχνικών οινοποίησης, κλπ.

Christine Cooreman
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
τυπικότητα


Explanation:
Δυστυχώς, όσο κι αν ακούγεται άσχημη γιατί είναι κατευθείαν μετάφραση από τα γαλλικά (ή το αγγλικό typicity), αυτός ο όρος χρησιμοποιείται, ακόμα κι από την ΕΕ.
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&safe=off&rls=...

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 28
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Άσχημα ακούγεται, όντως. Τον χαρακτήρα πώς τον λέμε;
31 mins
  -> Caractère.

agree  Assimina Vavoula
22 days