KudoZ home » French to Hungarian » Accounting

Chiffre d'affaires (ME)

Hungarian translation: millió euró


21:33 Nov 9, 2008
French to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
French term or phrase: Chiffre d'affaires (ME)
mi az az ME? (bocs, nincs időm keresgélni)
Eva Blanar
Hungary
Hungarian translation:millió euró
Explanation:
csak tipp, de miért is ne :)

--------------------------------------------------
Note added at 39 perc (2008-11-09 22:13:13 GMT)
--------------------------------------------------

ha van mellete szám is, abból talán kiderül, hogy ezer vagy millió, vagy a vállalat mérete is utalhat rá, biztos nagy lábon élek, hogy az ezer eszembe se jutott :)
Tényleg: milieuró nincs? :P
Selected response from:

Dora Miklody
Hungary
Grading comment
köszönöm (Ildikónak is!)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3millió euró
Dora Miklody
4 +1Mille euros
Ildikó Dawance Butz


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Mille euros


Explanation:
Ahogy egy kicsit utánanéztem, találtam ezt - szerintem hasznos lehet (én is jól elteszem, mert mindig bajban vagyok ezekkel)

--------------------------------------------------
Note added at 12 minutes (2008-11-09 21:46:28 GMT)
--------------------------------------------------

Natessék. Egy kicsit még olvastam tovább, és kiderült, hogy lehet mega is az az M (mivel kiloeurót gyakran használnak), megnéztem hogy nincs-e megaeuró, és van!
Szóval : http://fr.wiktionary.org/wiki/M€

M€ invariable
Symbole du mégaeuro, unité monétaire valant 10 (a hatodikon) euros.
Variantes orthographiques
ME (utilisé lorsque la technologie ne permet pas l’affichage du symbole de l’euro)



    Reference: http://www.druide.com/points_de_langue_42.html
Ildikó Dawance Butz
Belgium
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Istvan Nagy
8 hrs

2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
millió euró


Explanation:
csak tipp, de miért is ne :)

--------------------------------------------------
Note added at 39 perc (2008-11-09 22:13:13 GMT)
--------------------------------------------------

ha van mellete szám is, abból talán kiderül, hogy ezer vagy millió, vagy a vállalat mérete is utalhat rá, biztos nagy lábon élek, hogy az ezer eszembe se jutott :)
Tényleg: milieuró nincs? :P


Dora Miklody
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
köszönöm (Ildikónak is!)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ildikó Dawance Butz: Azt hiszem mégis millió lesz és Neked volt igazad :-) Bár sötét ügy, mert lehet Milliers d'euros is (az megint ezer, nem? )
12 mins

agree  Attila Piróth
22 mins

agree  Ilona Mátyus
2 days13 mins