KudoZ home » French to Hungarian » Cooking / Culinary

beurre pâtissier

Hungarian translation: sütővaj


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:beurre pâtissier
Hungarian translation:sütővaj
Entered by: DR CHATONNETNÉ Pálma, MS, MA Translation

17:29 Apr 29, 2008
French to Hungarian translations [PRO]
Cooking / Culinary / ingredients
French term or phrase: beurre pâtissier
simán "vaj"? brownie-összetevők felsorolásában található
DR CHATONNETNÉ Pálma, MS, MA Translation
Hungary
sütővaj
Explanation:
A vajak osztályozása - pillanatnyi ismereteim szerint:
68-72 % zsírtartalom = szendvicsvaj
80 % zsírtartalom = teavaj vagy márkázott vaj
99,8 % zsírtartaom = sütővaj (ezt így, magyarul használják, találsz példákat, ha interneten rákeresel)
Selected response from:

Horka Zalay
Grading comment
Köszönöm Horka
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1sütővajHorka Zalay
3vaj
Krisztina Bottai


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vaj


Explanation:
Sütemény sütésére használt vaj, szerintem nincs rá speciális magyar kifejezés.

Krisztina Bottai
France
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
Notes to answerer
Asker: köszönöm Krisztina


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sütővaj


Explanation:
A vajak osztályozása - pillanatnyi ismereteim szerint:
68-72 % zsírtartalom = szendvicsvaj
80 % zsírtartalom = teavaj vagy márkázott vaj
99,8 % zsírtartaom = sütővaj (ezt így, magyarul használják, találsz példákat, ha interneten rákeresel)

Horka Zalay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm Horka

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Krisztina Bottai: Ez tényleg jobb megoldas szerintem is.
3 hrs