bâti

Hungarian translation: épített környezet

French to Hungarian translations [PRO]
Energy / Power Generation
French term or phrase: bâti
Energiaszolgáltató cég marketinganyagában szerepel a szó. Szövegkörnyezet:
Un second focus analyse le marché des énergies renouvelables dans le bâti...
Nagyjából értem, hogy miről van szó, csak egy szép magyar kifejezést keresek rá.
Krisztina Bottai
France
Hungarian translation:épített környezet
Explanation:
talán, (environnement) bâti. Elég sokszor használják ezt a kifejezést, és főleg az energiával, alternatívákkal kapcsolatban.
Selected response from:

Ildikó Dawance Butz
Belgium
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3tetőzet, (ajtó-, ablak-)ácsolat
Katalin Rozália Szász
3épített környezet
Ildikó Dawance Butz


Discussion entries: 2





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
épített környezet


Explanation:
talán, (environnement) bâti. Elég sokszor használják ezt a kifejezést, és főleg az energiával, alternatívákkal kapcsolatban.


    Reference: http://www.kdrfu.hu/doc/ump.doc
Ildikó Dawance Butz
Belgium
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 18
Grading comment
Köszönöm!

1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tetőzet, (ajtó-, ablak-)ácsolat


Explanation:
Ilyesmi is lehet, én ilyen konkrétabb dolgokra találtam referenciákat. A tágabb szövegösszefüggésedből remélhetőleg kiderül, hogy mire vonatkozik.

http://209.85.135.104/search?q=cache:vHsgz-UWn0kJ:www.fhf.fr...


    Reference: http://209.85.135.104/search?q=cache:r7FJLwCfVmIJ:www.aet-fr...
    Reference: http://www.rt2000.net/documents/news/News21_2.pdf
Katalin Rozália Szász
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian