KudoZ home » French to Hungarian » Human Resources

...mondat...

Hungarian translation: Megelőző és rendszeres karbantartás


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:Entretien Préventif et Systématique (EPS)
Hungarian translation:Megelőző és rendszeres karbantartás
Entered by: Péter Tófalvi

01:03 Feb 4, 2009
French to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Human Resources
French term or phrase: ...mondat...
"Préparer les EPS inscrits au planning de production pour commencer les travaux dès l'arrêt de production."

A gyártástervezési listára felvett EPS-ek előkészítése, hogy a munkát a gyártás leállása után azonnal el lehessen kezdeni???
Péter Tófalvi
Hungary
Megelőző és rendszeres karbantartás
Explanation:
"...demande du client, ceux-ci assurent aussi l’Entretien Préventif et Systématique (EPS) du matériel. La politique d’approvisionnement en pièces ...."
Tehát "megelőző és rendszeres karbantartás", és akkor a mondatod így nézne ki valahogy (szerintem, talán az előző kérdések alapján):
A gyártási tervben szereplő megelőző és rendszeres karbantartás előkészítése, hogy a munkát a (gyártás) leállás(a) után azonnal el lehessen kezdeni. (???)
Selected response from:

Ildikó Dawance Butz
Belgium
Grading comment
Merci beaucoup!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Megelőző és rendszeres karbantartás
Ildikó Dawance Butz
2valószínűségi biztonsági elemzés
Zita Kovács


Discussion entries: 1





  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
valószínűségi biztonsági elemzés


Explanation:
korántsem biztos, csak ötlet...nem tudom, hogy illik-e a szövegkörnyezetbe
"A gyártási ütemtervben előírt valószínűségi biztonsági tanulmány kidolgozása (elkészítése) annak érdekében, hogy a gyártás leállítását követően a munkát mielőbb el lehessen kezdeni."

A tanulmányt elvégző mérnököket is nevezik "EPS"-nek.

Example sentence(s):
  • "A valószínűségi biztonsági elemzések kiemelt figyelmet fordítanak az operátori tevékenységek biztonságra gyakorolt hatásának elemzésére."
  • "Étude probabiliste de sûreté - Les EPS sont une méthode d’évaluation des risques fondée sur une investigation systématique des scénarios accidentels."

    Reference: http://www.matud.iif.hu/07jan/05.html
    Reference: http://fr.wikipedia.org/wiki/%C3%89tude_probabiliste_de_s%C3...
Zita Kovács
France
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

1 day19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Megelőző és rendszeres karbantartás


Explanation:
"...demande du client, ceux-ci assurent aussi l’Entretien Préventif et Systématique (EPS) du matériel. La politique d’approvisionnement en pièces ...."
Tehát "megelőző és rendszeres karbantartás", és akkor a mondatod így nézne ki valahogy (szerintem, talán az előző kérdések alapján):
A gyártási tervben szereplő megelőző és rendszeres karbantartás előkészítése, hogy a munkát a (gyártás) leállás(a) után azonnal el lehessen kezdeni. (???)

Ildikó Dawance Butz
Belgium
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Merci beaucoup!