entreprise citoyenne

Hungarian translation: társadalmilag felelős vállalat

French term or phrase:entreprise citoyenne
Hungarian translation:társadalmilag felelős vállalat
Entered by: Ildikó Dawance Butz

18:57 Oct 27, 2005
French to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Management
French term or phrase: entreprise citoyenne
kontextus:

L’objectif est de répondre aux défis... et de devenir une entreprise citoyenne, moderne, performante.
Ilona Mátyus
Hungary
társadalmilag felelős vállalat
Explanation:
Ezt is találtam:
„A vállalat társadalmi felelőssége arra vonatkozik, hogy egy vállalat milyen hatással van a társadalmi szükségletekre, illetve a társadalmi célok megvalósulására. Minden társadalmi szereplő meghatározott szerepet tölt be, és ez a szerep a társadalmi fejlődés során maga is változhat… A multinacionális nagyvállalatok társadalmi felelősségi teljesítményével kapcsolatos viták ezért a stabil, jómódú és igazságos globális társadalom létrehozására irányuló erőfeszítések fontos elemét képezik.”
Selected response from:

Ildikó Dawance Butz
Belgium
Grading comment
Köszönöm
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1társadalmilag felelős vállalat
Ildikó Dawance Butz
3szociálisan érzékeny vállalat
Eva Blanar


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
szociálisan érzékeny vállalat


Explanation:
vagy "szociális érzékenységű vállalat" - lehet, hogy van rá jobb kifejezés is

ez afféle "jó állampolgár" vállalat, amelyik foglalkozik a hátrányos helyzetű gyerekekkel, kampányokat szervez (kifejezetten a külvilág felé, tehát a munkavállalóknak adott juttatások nem számítanak ide)



Eva Blanar
Hungary
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 8

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
társadalmilag felelős vállalat


Explanation:
Ezt is találtam:
„A vállalat társadalmi felelőssége arra vonatkozik, hogy egy vállalat milyen hatással van a társadalmi szükségletekre, illetve a társadalmi célok megvalósulására. Minden társadalmi szereplő meghatározott szerepet tölt be, és ez a szerep a társadalmi fejlődés során maga is változhat… A multinacionális nagyvállalatok társadalmi felelősségi teljesítményével kapcsolatos viták ezért a stabil, jómódú és igazságos globális társadalom létrehozására irányuló erőfeszítések fontos elemét képezik.”



    Reference: http://www.lib.uni-corvinus.hu/up/up200404hun/isbd_28401.htm...
Ildikó Dawance Butz
Belgium
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Köszönöm

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  gagi
2 hrs