expansion osseuse

Hungarian translation: csontexpanzió

French to Hungarian translations [PRO]
Medical - Medical: Dentistry
French term or phrase: expansion osseuse
szintén csak egy felsorolásban szerepel, egy piezosebészeti eszköz felhasználási területe.

Köszönöm!
Dora Miklody
Hungary
Hungarian translation:csontexpanzió
Explanation:
"Az implantátumok behelyezése előtti csonthiányos állapotokban a kezelés lehetőségeit 4 fő csoportba oszthatjuk:

1. Csontmegmunkálással alkalmassá tett csont.
A rendelkezésre álló állcsontgerinc plasztikus átalakítása, hogy az implantátum befogadására alkalmassá váljon.

• Horizontális expanzió – szélesítés.
• Vertikális expanzió – magasítás.
• Kondenzáció – kellő csonttömörség elérése."
Selected response from:

Rita Varga-Tóth
Grading comment
Kicsit tanácstalan voltam, melyiket válasszam, de az ügyfél ezt fogadta el!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3csontexpanzió
Rita Varga-Tóth
3csonthasítás
András Veszelka


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
csonthasítás


Explanation:
L'expansion osseuse "Bone Splitting" en angalis permet l'insertion d'implants dans des sites osseux présentant un déficit en épaisseur.

http://anatomieimplantologie.com/web-editions/sited-juery/ex...

Keskeny gerinc esetén további lehetőség a tágításos osteotomia, a csonthasítás (bone splitting) és tervezett szövetpótlás (guidedbone regeneration) a megfelelő szélesség eléréséhez.

https://www.kamara.fogorvos.hu/?module=news&action=getfile&a...

András Veszelka
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

1 day 58 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
csontexpanzió


Explanation:
"Az implantátumok behelyezése előtti csonthiányos állapotokban a kezelés lehetőségeit 4 fő csoportba oszthatjuk:

1. Csontmegmunkálással alkalmassá tett csont.
A rendelkezésre álló állcsontgerinc plasztikus átalakítása, hogy az implantátum befogadására alkalmassá váljon.

• Horizontális expanzió – szélesítés.
• Vertikális expanzió – magasítás.
• Kondenzáció – kellő csonttömörség elérése."


    Reference: http://www.dental.hu/bonealbumin-human-allograft-alkalmazasa...
Rita Varga-Tóth
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
Grading comment
Kicsit tanácstalan voltam, melyiket válasszam, de az ügyfél ezt fogadta el!