KudoZ home » French to Latvian » Computers (general)

plaquette de communication

Latvian translation: informācijas pakete


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:plaquette de communication
Latvian translation:informācijas pakete
Entered by: xxxsarmite

06:27 Apr 4, 2008
French to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
French term or phrase: plaquette de communication
Teikumā: Réalisation d’une plaquette de communication et diffusion sur le site internet
xxxsarmite
Latvia
informācijas pakete
Explanation:
Ja ir runa par internetā izplatāmu datu/informācijas kopumu, tad varbūt tā...
Selected response from:

jaanisel
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3informācijas pakete
jaanisel
3informatīva brošūra/prospekts/izdevumsmjbjosh


Discussion entries: 1





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
informatīva brošūra/prospekts/izdevums


Explanation:
Brošūra droši vien nav labākais vārds, ja runa ir par izplatīšanu internetā. Varbūt labāk "izdevums" vai kāds cits sinonīms?

mjbjosh
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
Notes to answerer
Asker: Tomēr nav.


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
informācijas pakete


Explanation:
Ja ir runa par internetā izplatāmu datu/informācijas kopumu, tad varbūt tā...

jaanisel
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4