KudoZ home » French to Polish » Finance (general)

renseignes dans les messages SWIFT

Polish translation: sa (wyraznie) podane w notatce/komunikacie SWIFT


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:renseignes dans les messages SWIFT
Polish translation:sa (wyraznie) podane w notatce/komunikacie SWIFT
Entered by: atche84

13:33 Dec 29, 2005
French to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
French term or phrase: renseignes dans les messages SWIFT
Podajê szerszy kontekst:
Dans la pratique, les controles de second niveau doivent veiller a ce que le noms du donneur d`ordre et du beneficiaire soient renseignes dans les messages SWIFT.
xxxNiunia1
sa (wyraznie) podane w notatce/komunikacie SWIFT
Explanation:
kody SWIFT maja tylko banki - z kazdym przelewem jest wysylana fax- notatka standartyzowana (formularz, list) na 1 lub 2 stronach, w ktorej ma byc zaznaczone od kogo, komu, adresy, przy jakich warunkach, waluta, suma i inne szczegoly.
Selected response from:

atche84
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2są zawarte w podanych kodach SWIFT
Maciej Andrzejczak
4sa (wyraznie) podane w notatce/komunikacie SWIFT
atche84


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
są zawarte w podanych kodach SWIFT


Explanation:
Kod SWIFT. Korzystając z naszej bankowości internetowej będziesz miał możliwość
wykonywania przelewów ... Kod SWIFT Deutsche Bank PBC SA to DEUTPLPK. ...
www.deutsche-bank-pbc.pl/index2.php?s=swift - 48k

Maciej Andrzejczak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ossetta: ale chyba lepiej zosta³y zawarte lub podane.....
14 mins

agree  Joanna Rudas
19 mins

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sa (wyraznie) podane w notatce/komunikacie SWIFT


Explanation:
kody SWIFT maja tylko banki - z kazdym przelewem jest wysylana fax- notatka standartyzowana (formularz, list) na 1 lub 2 stronach, w ktorej ma byc zaznaczone od kogo, komu, adresy, przy jakich warunkach, waluta, suma i inne szczegoly.

atche84
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziękuję