KudoZ home » French to Polish » Genetics

frequence genique

Polish translation: częstość występowania genów


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:frequence genique
Polish translation:częstość występowania genów
Entered by: Ossetta

22:21 Mar 12, 2008
French to Polish translations [PRO]
Science - Genetics
French term or phrase: frequence genique
...dont temoignent aussi les faits genetiques, qu'il s'agisse des etudes de l'ADN ou des frequences geniques.
Uqula
częstość występowania genów
Explanation:
albo
Częstość występowania (wybranych alleli) genów
Selected response from:

Ossetta
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Częstotliwość występowania danej alleli w populacji,odniesiona do tego samego locusa
elzbieta jatowt
4częstość występowania genów
Ossetta


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
częstość występowania genów


Explanation:
albo
Częstość występowania (wybranych alleli) genów


    www.printo.it/pediatric-rheumatology/ information/Polonia/5.htm
    www.anoreksja.morekart.pl/strona.php4?nazwa=literatura:_ czynniki_genetyczne_w_etiologii_jadlowstretu_psyc... - 31k
Ossetta
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Częstotliwość występowania danej alleli w populacji,odniesiona do tego samego locusa


Explanation:
wyraża ona proporcję jednej, określonej wersji genu(alleli) w stosunku do wszystkich pozostałych wersji genu w populacji i odniesiona jest do tego samego umiejscowienia genu w chromosomie(locusa).
http://www.termsciences.fr/-/Index/Rechercher/Rapide/Navigue...

elzbieta jatowt
France
Native speaker of: Native in PolishPolish