KudoZ home » French to Polish » Human Resources

part variable groupe (PVG)

Polish translation: czesc ruchoma ustalona w grupie


15:39 Dec 8, 2010
French to Polish translations [PRO]
Human Resources
French term or phrase: part variable groupe (PVG)
Stanowi coś w rodzaju premii dodatkowej w stosunku do wynagrodzenia

Le Responsable de X définit, après accord de Y, les postes des entités de X éligibles à la PVG, en appliquant les règles du Groupe. Il anime le processus suivant les règles Groupe en vigueur.
Kinia
Polish translation:czesc ruchoma ustalona w grupie
Explanation:
Wynagrodzenie dzieli sie na tzw part fixe et variable.
Czesc stala, zasadnicza i czesc ruchoma lub zmienna, mysle, ze obydwa slowa sa uzywane. Czesc ruchoma obejmuje premie, prowizje, nagrody i jest uzalezniona na przyklad od efektow pracy, ustalona przez grupe i stosowana w niej.

Duzo stron www na ten temat. Podaje przyklado jedna
Selected response from:

Danouchka
France
Grading comment
tak w końcu napisałam - bardziej mi pasowało do kontekstu...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4premia zadaniowa
Laguna
4czesc ruchoma ustalona w grupieDanouchka


Discussion entries: 3





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
czesc ruchoma ustalona w grupie


Explanation:
Wynagrodzenie dzieli sie na tzw part fixe et variable.
Czesc stala, zasadnicza i czesc ruchoma lub zmienna, mysle, ze obydwa slowa sa uzywane. Czesc ruchoma obejmuje premie, prowizje, nagrody i jest uzalezniona na przyklad od efektow pracy, ustalona przez grupe i stosowana w niej.

Duzo stron www na ten temat. Podaje przyklado jedna


    Reference: http://wynagrodzenie.wieszjak.pl/wysokosc-wynagrodzenia/2290...
Danouchka
France
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
tak w końcu napisałam - bardziej mi pasowało do kontekstu...

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
premia zadaniowa


Explanation:
Part variable groupe to premia roczna wynoszaca zazyczaj ok.15% wynagrodzenia pracownika. Sklada sie a nia kilka skladnikow;zysk firmy (niewielka czesc) osiagiecia pacownika, opanowanie przez niego zalozonej czesci rynku, poglebienie umiejetnosci zawodowych. Nie wszyscy pracownicy maja prawo do takiej premii.

Laguna
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16