arrêté pris en application de

Polish translation: rozporządzenie wykonujące przepis art.

French term or phrase:arrêté pris en application de l'art
Polish translation:rozporządzenie wykonujące przepis art.
Entered by: Olga Bobrowska - Braccini

20:28 Oct 29, 2005
French to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
French term or phrase: arrêté pris en application de
Afin de nous conformer aux dispositions de l'arrêté du 26 avril 1996 pris en application de l'article xx du Code de travail, nous sommes amenés à....

rozporzadzenie wprowadzajace przepisy wykonawcze do art.xx ?
Olga Bobrowska - Braccini
Switzerland
rozporządzenie wykonujące przepis art.
Explanation:
rozporzadzenie wykonujące przepisy art. xx kodeksu pracy - jako, że rozporządzenie jest aktem wykonawczym do ustawy

Potrzeba wydania rozporządzenia wykonującego przepis art. 30 ust. 8 ustawy z dnia
27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz ...
www.mps.gov.pl/pliki_do_pobrania/uzas.dwatrzy.doc
Selected response from:

cynamon
Poland
Grading comment
dziekuje bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1rozporządzenie wykonujące przepis art.
cynamon
1Rozporządzenie dotyczące wykonania art.?
bezowski


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
arręté pris en application de
Rozporządzenie dotyczące wykonania art.?


Explanation:
Rozporządzenie dotyczące wykonania art.???

bezowski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
arręté pris en application de
rozporządzenie wykonujące przepis art.


Explanation:
rozporzadzenie wykonujące przepisy art. xx kodeksu pracy - jako, że rozporządzenie jest aktem wykonawczym do ustawy

Potrzeba wydania rozporządzenia wykonującego przepis art. 30 ust. 8 ustawy z dnia
27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz ...
www.mps.gov.pl/pliki_do_pobrania/uzas.dwatrzy.doc

cynamon
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 50
Grading comment
dziekuje bardzo

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  atche84: rozp. powziete wskutek (dla spelnienia) przepisow art.
10 hrs