KudoZ home » French to Polish » Law/Patents

code de la TVA

Polish translation: ustawa o VAT


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:code de la TVA
Polish translation:ustawa o VAT
Entered by: Hania Pietrzyk

22:40 Dec 9, 2003
French to Polish translations [PRO]
Law/Patents
French term or phrase: code de la TVA
« Livraison intracommunautaire – Exonérée de la TVA conformément à l’Article 39 bis du code de la TVA »
Hania Pietrzyk
France
ustawa o VAT
Explanation:
po polsku "Ustawa o podatku od towarów i usług"

TVA = taxe sur la valeur ajoutée
Selected response from:

leff
Grading comment
bardzo dziekuje :o)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ustawa o VAT
leff
4przepisy o podatku Vatanglista


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przepisy o podatku Vat


Explanation:
zwane tu kodeksem
(Vat - podatek od towarów i usług)

anglista
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 38

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ustawa o VAT


Explanation:
po polsku "Ustawa o podatku od towarów i usług"

TVA = taxe sur la valeur ajoutée

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 592
Grading comment
bardzo dziekuje :o)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Magda Dziadosz
12 mins

neutral  anglista: po polsku mo¿na ró¿nie, Twoja wersja dotyczy Polski a nie polskiego :-))
21 mins
  -> no fakt ;-)

neutral  Maria Cywińska: tp trochê mylne, bo przecie¿ francuski kodeks jest francuskim kodeksem, nawet po polsku. Nadanie jemu nazwy polskiej ustawy mo¿e wprowadziæ w b³¹d kogoœ, kto potem bêdzie chcia³ odnaleŸæ ten kodeks. Zacznie szukaæ pod polsk¹ ustaw¹...
7 hrs
  -> 'code' to nie tylko 'kodeks', ale tak¿e ogólnie 'przepisy'