KudoZ home » French to Polish » Marketing / Market Research

coffrets

Polish translation: zestawy (promocyjne, świąteczne)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:coffrets
Polish translation:zestawy (promocyjne, świąteczne)
Entered by: joannaadamczyk

22:23 Dec 15, 2010
French to Polish translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research / commercialisation produit
French term or phrase: coffrets
"Le distributeur agréé s’engage à promouvoir la marque XXX par tous les moyens appropriés et s’engage notamment à tout mettre en œuvre pour appliquer dans son Point de Vente le calendrier promotionnel (lancements, coffrets….) organisé par XXX SP. Z.o.o au plan national."
joannaadamczyk
Poland
zestawy (promocyjne, świąteczne)
Explanation:
To taki np. zestaw szampon + odżywka + grzebień.
Selected response from:

Tradpol
Poland
Grading comment
bardzo dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3zestawy (promocyjne, świąteczne)
Tradpol
4oferta promocyjnaDanouchka


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
oferta promocyjna


Explanation:
Coffret to sa typowe promocyjne oferty, ktore zawieraja glowny artykul + jakies dodatki.
Na przyklad butelka napoju + szklanka czy kubek, to moze byc szampon + szczotka do wlosow, perfumy + krem do ciala itp
Sa one najczesciej zapakowane w pudelku stad nazwa "coffret" czesto tez sie mowi coffret cadeau.


    Reference: http://www.google.fr/images?hl=fr&q=coffret%20cadeau&um=1&ie...
Danouchka
France
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: super, bardzo bardzo dziękuję!


9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
zestawy (promocyjne, świąteczne)


Explanation:
To taki np. zestaw szampon + odżywka + grzebień.

Tradpol
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16
Grading comment
bardzo dziękuję!
Notes to answerer
Asker: o, to też doskonała propozycja!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hania Pietrzyk: też zawsze używam tego wyrażenia
1 hr

agree  Ossetta
2 hrs

agree  atche84
1 day 17 hrs