expose de motifs de la disposition de paragraphe...

Polish translation: zgodnie z uzasadnieniem przeslanek przepisu paragrafu....

13:23 Apr 27, 2005
French to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Other / kodeks cywilny
French term or phrase: expose de motifs de la disposition de paragraphe...
Conformement a l'expose de motifs de la disposition de paragraphe ...

znalazlam ang. explanatory memorandum, ale jak to jest po PL...?
Kinia
Polish translation:zgodnie z uzasadnieniem przeslanek przepisu paragrafu....
Explanation:
jw
Selected response from:

SoPolTrad
Grading comment
Pieknie brzmi, dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5zgodnie z uzasadnieniem przeslanek przepisu paragrafu....
SoPolTrad
4 +1uzasadnienie
cynamon


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
uzasadnienie


Explanation:
explanatory memorandum powinno tłumaczyć się jako uzasadnienie, wg. Komisji Europejskiej chociaż istnieje również memorandum wyjaśniające

cynamon
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 103

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Grzegorz Kurek: myœlê, ¿e tak po prostu
1 hr
  -> dziêki

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
zgodnie z uzasadnieniem przeslanek przepisu paragrafu....


Explanation:
jw

SoPolTrad
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 52
Grading comment
Pieknie brzmi, dziekuje!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search