KudoZ home » French to Polish » Tech/Engineering

Référencement

Polish translation: wpisanie do wyszukiwarek...

12:45 Jan 27, 2003
French to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
French term or phrase: Référencement
Gestion des pages que vous souhaitez mettre en ligne ( création, integration, REFERENCEMENT...)
Ewa
Polish translation:wpisanie do wyszukiwarek...
Explanation:
... jesli kontekst pasuje...
Selected response from:

SoPolTrad
Grading comment
Dziekuje bardzo za odpowiec.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5tworzenie linków do strony
Anna M. Wróbel
4rejestracja domeny w wyszukiwarkach i katalogach
Danouchka
3wpisanie do wyszukiwarek...
SoPolTrad
3odwołanie do strony
Maciej Andrzejczak


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
odwołanie do strony


Explanation:
odesłanie do strony
lub ewentualnie
uporządkowanie

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 268

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wpisanie do wyszukiwarek...


Explanation:
... jesli kontekst pasuje...

SoPolTrad
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 299
Grading comment
Dziekuje bardzo za odpowiec.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rejestracja domeny w wyszukiwarkach i katalogach


Explanation:
dodac strone/ URL lub link

Danouchka
France
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 183

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
tworzenie linków do strony


Explanation:
chodzi mniej wiecej o to, zeby link na strone pojawial sie jako odpowiedz na zapytanie wpisane do wyszukiwarki...

Anna M. Wróbel
Poland
PRO pts in pair: 6