KudoZ home » French to Polish » Tech/Engineering

senseur a imagerie infrarouge

Polish translation: czujnik podczerwieni


09:58 Jan 29, 2003
French to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
French term or phrase: senseur a imagerie infrarouge
high tech, missiles?, technique de recherche scientifique, technologie americaine
sebos
Polish translation:czujnik podczerwieni
Explanation:
A moze czujnik lub sensor podczerwieni w zaleznosci od kontekstu
Selected response from:

Danouchka
France
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3czujnik podczerwieni
Danouchka
2skaner podczerwieni
amat


  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
skaner podczerwieni


Explanation:
zupełne przypuszczenie, jeśłi to związane z techniką wojskową, to może tak?

amat
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 99

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
czujnik podczerwieni


Explanation:
A moze czujnik lub sensor podczerwieni w zaleznosci od kontekstu

Danouchka
France
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 183