KudoZ home » French to Polish » Tech/Engineering

Types de piles

Polish translation: Rodzaj baterii


11:22 Jan 15, 2004
French to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
French term or phrase: Types de piles
nie znam franc, ale pojawia mi sie to w tabeli tlumacz z ang. chodzi o wiertarke stolowa z laserem, tekst pochodzi ze specyfikacji lasera
magdat
Polish translation:Rodzaj baterii
Explanation:
Nie znam sie na wiertarkach, ale pile to tez bateria
Selected response from:

Danouchka
France
Grading comment
tu akurat chodzilo o baterie / akumulator, a klient miał pomylkowo w tekscie fragment o mains powered, takze ta wersja wydaje sie byc blizsza, dziekuje bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4rodzaje ogniw
Maciej Andrzejczak
3Rodzaj bateriiDanouchka


Discussion entries: 4





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rodzaje ogniw


Explanation:
pile = ogniwo

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 268

23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Rodzaj baterii


Explanation:
Nie znam sie na wiertarkach, ale pile to tez bateria

Danouchka
France
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 175
Grading comment
tu akurat chodzilo o baterie / akumulator, a klient miał pomylkowo w tekscie fragment o mains powered, takze ta wersja wydaje sie byc blizsza, dziekuje bardzo