KudoZ home » French to Polish » Textiles / Clothing / Fashion

Mélange viscose et rayonne filée

Polish translation: mieszanka wiskozy naturalnej i syntetycznej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:Mélange viscose et rayonne filée
Polish translation:mieszanka wiskozy naturalnej i syntetycznej
Entered by: Hania Pietrzyk

14:10 Aug 2, 2010
French to Polish translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion
French term or phrase: Mélange viscose et rayonne filée
Lingettes tack cloth pour le dépoussiérage. Excellente capacité de rétention des poussières et particules sèches grâce à sa structure ajourée.
Hania Pietrzyk
France
mieszanka wiskozy naturalnej i syntetycznej
Explanation:
Wiskoza poczatkowa byla naturalna, otrzymywana z kory drzew a potem tez syntetyczna.
Selected response from:

Laguna
Poland
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5mieszanka wiskozy naturalnej i syntetycznej
Laguna
3mieszanka wiskozy i sztucznego jedwabiu
Maciej Andrzejczak


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
mieszanka wiskozy i sztucznego jedwabiu


Explanation:
.

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
mieszanka wiskozy naturalnej i syntetycznej


Explanation:
Wiskoza poczatkowa byla naturalna, otrzymywana z kory drzew a potem tez syntetyczna.

Laguna
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 15