Fret aérien

Romanian translation: transport aerian (de marfuri) / marfuri transportate pe calea aerului

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:Fret aérien
Romanian translation:transport aerian (de marfuri) / marfuri transportate pe calea aerului
Entered by: Maricica W.

15:14 Jan 23, 2003
French to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial / transporturi
French term or phrase: Fret aérien
Inseamna inchiriere de aeronave sau transport aerian de marfuri?

TIA
Maricica W.
transport aerian (de marfuri) / marfuri transportate pe calea aerului
Explanation:
fret aerien = merci aviotrasportate/bagaglio aereo (it.) = air cargo/air freight (en.) = cargo(freight)for movement by air / cargo carried by aircraft

Multilingual Aeronautical Dictionary(AGARD,1980)

o alta definitie in franceza:
Biens,marchandises et objets transportés ŕ bord d'un aéronef,y compris les envois de messageries ou d'exprčs non accompagnés,ŕ l'exclusion des bagages accompagnés ou mal acheminés et des envois postaux

asadar, variantele mele sint:

transport aerian de marfuri - daca se refera la activitatea aeronavei de a transporta marfuri
marfuri transportate pe calea aerului - daca se refera la incarcatura unei aeronave
Selected response from:

corin
Grading comment
multumesc pentru confirmare
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1transport aerian (de marfuri) / marfuri transportate pe calea aerului
corin
4 +1cargo aerian
Andrei Albu


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
cargo aerian


Explanation:
GDT:
Domaine(s) : transport


2 / 3

air cargo fret aérien n. m.

Déf. :
Ensemble des marchandises ou produits acheminés par avion.

Note(s) :
((Ex. :)) Fret ordinaire, messageries, courrier et petits colis.

[Office de la langue française, 1990]


--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-23 15:46:04 (GMT)
--------------------------------------------------

RILVAN SERV SRL - Despre noi - About us
... Societatea Rilvan Serv SRL a fost infiintata in anul 1992 avind drept scop principal
efectuarea de servicii de agent cargo aerian si servicii de asistenta si ...
www.rilvan.ro/despre.html - 8k - Cached - Similar pages

GET YOUR DOMAIN: .com .net .org .biz .info
... Romexpress este o alta companie ce sa adaugat grupului in anul 1992, activitatea
sa fiind de transport cargo-aerian, mesagerie-coletarie, transferuri bancare ...
www.tribunanoastra.freeservers.com/no35/gpallas.htm - 22k - Cached - Similar pages

Formular de trimitere a unei oferte
Gorunului 21, Sectorul 1Bucuresti 78631 Romania Auto, Posta Rapida, Cargo Aerian.
Feroviar, Posta Marfuri, Cargo Naval. Mijloacele proprii ale clientului, ...
www.cotyso.ro/club/fto.htm - 8k - Cached - Similar pages

Servicii
... romanesti. Excursii atractive pentru VIP-uri si grupuri. Transfer aeroport/hotel/tren/hotel/aeroport.
Cargo: aerian, terestru si maritim.
www.aidromtravel.ro/romana/SERVICII.htm - 5k - Cached - Similar pages

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 157

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral: am intalnit chiar si "fraht"
2 mins

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
transport aerian (de marfuri) / marfuri transportate pe calea aerului


Explanation:
fret aerien = merci aviotrasportate/bagaglio aereo (it.) = air cargo/air freight (en.) = cargo(freight)for movement by air / cargo carried by aircraft

Multilingual Aeronautical Dictionary(AGARD,1980)

o alta definitie in franceza:
Biens,marchandises et objets transportés ŕ bord d'un aéronef,y compris les envois de messageries ou d'exprčs non accompagnés,ŕ l'exclusion des bagages accompagnés ou mal acheminés et des envois postaux

asadar, variantele mele sint:

transport aerian de marfuri - daca se refera la activitatea aeronavei de a transporta marfuri
marfuri transportate pe calea aerului - daca se refera la incarcatura unei aeronave


corin
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 24
Grading comment
multumesc pentru confirmare

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  gvarzaru
2 mins

neutral  Andrei Albu: Nu este gresit, dar freight/fret include si altele in afara de marfuri. De aceea prefer cargo = incarcatura, de orice natura. A se vedea definitia din GDT.
10 mins
  -> d-aia am si lasat marfurile intre paranteze.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search