KudoZ home » French to Romanian » Economics

Receveur général des finances

Romanian translation: Şef serviciu impozite şi taxe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:Receveur général des finances
Romanian translation:Şef serviciu impozite şi taxe
Entered by: Mihaela Sinca

19:01 Mar 30, 2004
French to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics
French term or phrase: Receveur général des finances
Pour Paris, ces documents seront adressés au Receveur General des Finances.
I'm stuck!:) Any help is appreciated. Thank you.
Cristina_P
Şef serviciu impozite şi taxe
Explanation:
Este mai mult decat un simplu perceptor sau agent fiscal. Este o functie inalta in statul francez. In Canada functia este detinuta de Ministrul Lucrarilor Publice. De fapt aceasta era titulatura celui care administra finantele regelui Frantei.
http://www.localjuris.com.fr/MarcheNF/Sources/legis/CirInst/...
Selected response from:

Mihaela Sinca
Grading comment
Multumesc mult:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Şef serviciu impozite şi taxe
Mihaela Sinca
3perceptor general de taxe, ( incasator, colector)melatrad


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Receveur général des finances
perceptor general de taxe, ( incasator, colector)


Explanation:
"cel care incaseaza taxele la primarii"/ 'tax collector'


    Reference: http://www.granddictionnaire.com
melatrad
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Receveur général des finances
Şef serviciu impozite şi taxe


Explanation:
Este mai mult decat un simplu perceptor sau agent fiscal. Este o functie inalta in statul francez. In Canada functia este detinuta de Ministrul Lucrarilor Publice. De fapt aceasta era titulatura celui care administra finantele regelui Frantei.
http://www.localjuris.com.fr/MarcheNF/Sources/legis/CirInst/...


    Reference: http://www.pwgsc.gc.ca/recgen/text/home-f.html
    Reference: http://www.localjuris.com.fr/MarcheNF/Sources/legis/CirInst/...
Mihaela Sinca
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Multumesc mult:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Liana Coroianu
10 hrs