KudoZ home » French to Romanian » Energy / Power Generation

Rade-Master

Romanian translation: detector in L


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:baguette Rade-Master
Romanian translation:detector in L
Entered by: ClaudiaDragomir

10:00 Jan 13, 2008
French to Romanian translations [PRO]
Energy / Power Generation
French term or phrase: Rade-Master
CONTEXT:
"Pour detercter ces rayonnements telluriques, on utilise, comme un pendule, soit de sourcier, soit un lobe-pendule, un Rade-Master, voire une antenne Lechter."
Elena-Simona Craciun
Bagheta cotita de forma literei "L"
Explanation:
"Les rade master me servent à trouver de l'eau, des failles et les réseaux Curry, ... Le rade master se compose de deux baguettes en cuivre courbées à angle droit avec la partie verticale contenue dans un petit tube de cuivre ou de laiton. Ils sont assez facile à fabriquer et à manipuler. Il faut veiller à bien se détendre et à garder les mains détendues sur les petits tubes."
http://gcebron.free.fr/methode.html#2_Les_outils

"Bagheta cotita are forma literei "L" si este facuta dintr-un fier sau din arama, avand 3-4 milimetri diametru. Ea prezinta doua ramuri perpendiculare: una scurta si una lunga. Yves Rocard o considera drept bagheta ideala a cautatorului de izvoare, pentru ca i se pare mai fidela si mai precisa."
http://www.armonianaturii.ro/Instrumentele-radiesteziei-(I)-...

--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2008-01-13 13:10:16 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.armonianaturii.ro/Instrumentele-radiesteziei-(I)-...

--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2008-01-13 13:15:21 GMT)
--------------------------------------------------

am gasit si termenul de "detector in L"
"constand dintr-o tija metalica(dar poate fi si de lemn, os sau orice alt material) indoita in forma de L."
Dumitru Hristenco-"Radiestezia Metoda de investigare si analiza energetica"

--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2008-01-13 13:19:06 GMT)
--------------------------------------------------

cu placere
Selected response from:

ClaudiaDragomir
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5baghete rade masterMinerva Potolea
4Bagheta cotita de forma literei "L"
ClaudiaDragomir


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
baghete rade master


Explanation:
http://www.librairiedixdecoeur.com/librairie/achat/index.php...
http://rad.geobio.nantes.free.fr/methode.html
"Les rade master me servent à trouver de l'eau, des failles et les réseaux Curry, ... Le rade master se compose de deux baguettes en cuivre courbées à angle droit avec la partie verticale contenue dans un petit tube de cuivre ou de laiton. Ils sont assez facile à fabriquer et à manipuler. Il faut veiller à bien se détendre et à garder les mains détendues sur les petits tubes."



Minerva Potolea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Bagheta cotita de forma literei "L"


Explanation:
"Les rade master me servent à trouver de l'eau, des failles et les réseaux Curry, ... Le rade master se compose de deux baguettes en cuivre courbées à angle droit avec la partie verticale contenue dans un petit tube de cuivre ou de laiton. Ils sont assez facile à fabriquer et à manipuler. Il faut veiller à bien se détendre et à garder les mains détendues sur les petits tubes."
http://gcebron.free.fr/methode.html#2_Les_outils

"Bagheta cotita are forma literei "L" si este facuta dintr-un fier sau din arama, avand 3-4 milimetri diametru. Ea prezinta doua ramuri perpendiculare: una scurta si una lunga. Yves Rocard o considera drept bagheta ideala a cautatorului de izvoare, pentru ca i se pare mai fidela si mai precisa."
http://www.armonianaturii.ro/Instrumentele-radiesteziei-(I)-...

--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2008-01-13 13:10:16 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.armonianaturii.ro/Instrumentele-radiesteziei-(I)-...

--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2008-01-13 13:15:21 GMT)
--------------------------------------------------

am gasit si termenul de "detector in L"
"constand dintr-o tija metalica(dar poate fi si de lemn, os sau orice alt material) indoita in forma de L."
Dumitru Hristenco-"Radiestezia Metoda de investigare si analiza energetica"

--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2008-01-13 13:19:06 GMT)
--------------------------------------------------

cu placere

ClaudiaDragomir
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc!
Notes to answerer
Asker: Multumesc mult de tot, ultima varianta imi pare cea mai potrivita.