KudoZ home » French to Romanian » Energy / Power Generation

rassembleura d’énergie

Romanian translation: Solidaritate prin energie


18:25 Sep 16, 2011
French to Romanian translations [PRO]
Energy / Power Generation
French term or phrase: rassembleura d’énergie
En juin 2011, GDF SUEZ lance le programme « GDF SUEZ Rassembleurs d’énergies » destiné à donner l’accès à l’énergie et aux services essentiels pour les populations les plus pauvres.
Cristina Bolohan
Romania
Romanian translation:Solidaritate prin energie
Explanation:
"Rassembleur" înseamnă o persoană care adună/atrage în jurul său alte persoane prin convingerile sale, persoană care-i integrează pe alții mai săraci sau discriminați. Dar în acest caz este vorba de o companie - GDF SUEZ, care prin acest program integrează persoanele sărace cu ajutorul accesului la energie. În limba română e greu de găsit un echivalent, dar poți să lași denumirea programului în franceză și să menționezi în paranteze ceva de genul "GDF SUEZ -Solidaritate prin energie". E doar o idee, sper să-ți fie de folos.
Selected response from:

Cretu Elena
France
Grading comment
multumesc
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4uniformizatoare de energie
Vasile Airinei
4Solidaritate prin energie
Cretu Elena
3reunind energii
Ioana Daia
3unificatoare de energiiTRAD Melina


Discussion entries: 4





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rassembleur d’énergie
uniformizatoare de energie


Explanation:
Uniformizator de energie.

Echivalentul in engleza pare sa fie "unifier".

http://www.french-linguistics.co.uk/dictionary/rassembleur.h...
http://hallo.ro/search.do?l=en&query=unifier&d=en


Vasile Airinei
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 6

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rassembleurs d’énergie
Solidaritate prin energie


Explanation:
"Rassembleur" înseamnă o persoană care adună/atrage în jurul său alte persoane prin convingerile sale, persoană care-i integrează pe alții mai săraci sau discriminați. Dar în acest caz este vorba de o companie - GDF SUEZ, care prin acest program integrează persoanele sărace cu ajutorul accesului la energie. În limba română e greu de găsit un echivalent, dar poți să lași denumirea programului în franceză și să menționezi în paranteze ceva de genul "GDF SUEZ -Solidaritate prin energie". E doar o idee, sper să-ți fie de folos.

Cretu Elena
France
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 3
Grading comment
multumesc
Notes to answerer
Asker: multumesc pentru sugestie


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
unificatoare de energii


Explanation:
o varianta

TRAD Melina
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 10

2 days 11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
reunind energii


Explanation:
O soluţie printre altele...
Încerc să rămân cât mai aproape de sensul cuvintelor, modificând partea morfologică.

Ioana Daia
Romania
Native speaker of: Romanian