KudoZ home » French to Romanian » Energy / Power Generation

bigénération

Romanian translation: bigenerare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:bigénération
Romanian translation:bigenerare
Entered by: TRAD Melina

18:44 Sep 16, 2011
French to Romanian translations [PRO]
Energy / Power Generation
French term or phrase: bigénération
xxx est considéré comme l’un des leaders européens d’un processus permettant la génération simultanée d’électricité et de chaleur. Quel est le nom de ce processus?

- La cogénération
- La bigénération
- La double génération
Cristina Bolohan
Romania
bigenerare
Explanation:
Dupa parerea mea, pentru a facilita gasirea raspunsului corect la acest tip de chestionare, se folosesc uneori ca raspunsuri incorecte, cuvinte inventate sau fara nicio legatura cu domeniul respectiv. In acest caz, varianta corecta este cogénération-generare simultana de caldura si electiricitate, iar bigénération poate fi tradus prin bigenerare.
Selected response from:

TRAD Melina
Grading comment
multumesc
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1bigenerareTRAD Melina
4concubinaj
Vasile Airinei


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
concubinaj


Explanation:
Pare un pic cam fortat spus, dar concubinaj este cuvantul cel mai potrivit dupa parerea mea. E vorba despre doua procese care "cohabiteaza" in aceeasi incinta (producerea de caldura si de energie) asa cum rezulta din text.

Iata mai jos si cateva exemple de folosire a termenului.

http://blogue.dessinsdrummond.com/category/bi-generation/
http://forum.wordreference.com/showthread.php?t=1321845


Example sentence(s):
  • http://www.planimage.com/
  • http://www.profab.ca/en-ca/models/multi-housing/multi-housing/bi-generation

    Reference: http://www.profab.ca/en-ca/models/multi-housing/multi-housin...
Vasile Airinei
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 6

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
bigenerare


Explanation:
Dupa parerea mea, pentru a facilita gasirea raspunsului corect la acest tip de chestionare, se folosesc uneori ca raspunsuri incorecte, cuvinte inventate sau fara nicio legatura cu domeniul respectiv. In acest caz, varianta corecta este cogénération-generare simultana de caldura si electiricitate, iar bigénération poate fi tradus prin bigenerare.

TRAD Melina
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 10
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ioana Daia
10 hrs
  -> Multumesc