KudoZ home » French to Romanian » Engineering (general)

pelage

Romanian translation: exfoliere


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:pelage
Romanian translation:exfoliere
Entered by: Cristian Nicolaescu

14:48 Feb 17, 2008
French to Romanian translations [PRO]
Engineering (general) / E vb de niste tipuri de adezivi.
French term or phrase: pelage
Les colles sont tenaces et capables de résister aux chocs, au cisaillement et au pelage élevés, de supporter le nettoyage des solvants et font preuve d'une excellente tenue aux températures lors de la fabrication.
mara_cojocaru
Romania
exfoliere
Explanation:
[PDF] SOUDALFile Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
DESCRIERE : SOUDAL 68A este un adeziv pentru lemn, ce nu conntine alcool si are ca ... Rezistenta la exfoliere: >3N/cm (DIN 281) ...
www.novocom.ro/uploads/68A.pdf


Anunturi Neogen - adeziv pentru parchetADEZIV PENTRU DUSUMELE si PARCHET STRATIFICAT (LAMELAR) ESENTA MOALE BAZA APA 68A ... Rezistenta la exfoliere: >3 N/cm Temperatura de aplicare: +5°C….+30°C. ...
mall.neogen.ro/anunturi/adeziv-pentru-parchet/1230619_1/details - 35k


SCULE - AdeziviAdezivi - Adezivi Rapizi Loctite 480 este un adeziv rapid, de rezistenta care are comportare extrem de buna la exfoliere si socuri. ...
scule.killtec.ro/index.php/pg/scule/cat/Adezivi/subcat/Adezivi-Rapizi/sc/66.html - 33k
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3rezistenţă la dezlipire
Monica Tuduce
5 +3exfoliereCristian Nicolaescu
3jupuire
Rose Marie Matei


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
résistance au pelage
rezistenţă la dezlipire


Explanation:
...
www.heski.ro/index.php?show=214&lang=ro&name=Adezivi indust...


Monica Tuduce
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: multumesc, asta ar trebui sa fie, intr-adevar!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Minerva Potolea
57 mins

agree  Red Cat Studios
58 mins

agree  bia_free
2 hrs

agree  wordbridge
4 hrs

disagree  translexIQ: dezlipire e prea generic, aici e vorba de un anume fel de desprindere a îmbinării lipite şi anume sub acţiunea unei forţe
1 day2 hrs

24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
jupuire


Explanation:

http://www.granddictionnaire.com/btml/fra/r_motclef/index800...

Rose Marie Matei
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: mai inseamna si asta, dar aici nu pot spune asa...Multumesc.


15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
exfoliere


Explanation:
[PDF] SOUDALFile Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
DESCRIERE : SOUDAL 68A este un adeziv pentru lemn, ce nu conntine alcool si are ca ... Rezistenta la exfoliere: >3N/cm (DIN 281) ...
www.novocom.ro/uploads/68A.pdf


Anunturi Neogen - adeziv pentru parchetADEZIV PENTRU DUSUMELE si PARCHET STRATIFICAT (LAMELAR) ESENTA MOALE BAZA APA 68A ... Rezistenta la exfoliere: >3 N/cm Temperatura de aplicare: +5°C….+30°C. ...
mall.neogen.ro/anunturi/adeziv-pentru-parchet/1230619_1/details - 35k


SCULE - AdeziviAdezivi - Adezivi Rapizi Loctite 480 este un adeziv rapid, de rezistenta care are comportare extrem de buna la exfoliere si socuri. ...
scule.killtec.ro/index.php/pg/scule/cat/Adezivi/subcat/Adezivi-Rapizi/sc/66.html - 33k


Cristian Nicolaescu
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc!
Notes to answerer
Asker: Multumesc, m-am tot gandit, dar cred ca e chiar mai bine "exfoliere" decat "dezlipire!

Asker: Mai ales ca in exfolierea e chiar o cojire, deci chiar echivalentul cuvantului "pelage"!!!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irina-Maria Foray
2 hrs
  -> mulţumesc

agree  translexIQ
11 hrs
  -> mulţumesc

agree  ClaudiaDragomir
14 hrs
  -> mulţumesc