KudoZ home » French to Romanian » Geography

Dom-Tom

Romanian translation: DOM-TOM (Franta de peste mari)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:Dom-Tom
Romanian translation:DOM-TOM (Franta de peste mari)
Entered by: Red Cat Studios

08:20 Jul 10, 2008
French to Romanian translations [PRO]
Science - Geography
French term or phrase: Dom-Tom
Stiu ca DOM-TOM inseamna "Departements et Territoires d'Outre-Mer", dar as vrea sa stiu daca exista une echivalent al formei prescurtate "Dom-Tom" in romaneste.
Multumesc.
Red Cat Studios
United Kingdom
Franta de peste mari
Explanation:
Acronimul DOM-TOM înseamnă Département d'outre-mer - Territoire d'outre-mer (Departament de peste mări - Teritoriu de peste mări). După reforma constituţională din 2003 şi definirea colectivităţilor de peste mări, această denumire nu mai este corectă in ceea ce priveşte statutul teritoriilor pe care le înglobează.
Selected response from:

Aura Cherecheș
Grading comment
Multumesc pentru ajutorul acordat, si miltumesc deasemenea tuturor intervenantilor. Din pacate nu pot acorda punctele decat pentru un singur raspuns. :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6Franta de peste mari
Aura Cherecheș
4departament de peste măriIrina-Maria Foray


Discussion entries: 3





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
departament de peste mări


Explanation:
http://ro.wikipedia.org/wiki/Franţa_de_peste_mări

--------------------------------------------------
Note added at 7 minute (2008-07-10 08:28:37 GMT)
--------------------------------------------------

*departamente şi teritorii de peste mări*

Irina-Maria Foray
Romania
Native speaker of: Romanian

50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
Franta de peste mari


Explanation:
Acronimul DOM-TOM înseamnă Département d'outre-mer - Territoire d'outre-mer (Departament de peste mări - Teritoriu de peste mări). După reforma constituţională din 2003 şi definirea colectivităţilor de peste mări, această denumire nu mai este corectă in ceea ce priveşte statutul teritoriilor pe care le înglobează.


    Reference: http://ro.wikipedia.org/wiki/Fran%C5%A3a_de_peste_m%C4%83ri
Aura Cherecheș
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc pentru ajutorul acordat, si miltumesc deasemenea tuturor intervenantilor. Din pacate nu pot acorda punctele decat pentru un singur raspuns. :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ilinca Florea
18 mins
  -> Multumesc

agree  Cristina Zamfir
47 mins
  -> Multumesc

agree  MMFORREST
1 hr

agree  Cristina Costin
8 hrs

agree  Iosif JUHASZ
8 hrs

agree  Vasile Bocai: Da, are perfecta dreptate
2 days5 hrs